dimetho Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Ville bare si at Wii har aktivert Opera-internettbrowseren nå Poster dette fra Tven, moro! Endret 22. desember 2006 av .skaarj Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Ja endelig. Har fiklet med den siden den kom.. Noen lenker til spill og video sider som er gøy å lagre som bokmerker: Spill: Kongespill WiiCade Video: VOD Norge Google Video You Tube Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Går det an å bruke tastatur å skrive med? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Nei, ikke foreløpig, men Wii har både USB og buetooth så det bør absolutt være mulig åfå fikset. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Så ting ser bra ut på valige skjermer altså? Knasent!! Skal bli litt morro å teste det etter jobb. Lenke til kommentar
PalWare Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg må zoome inn ett hakk for å kunne lese hva det står på min vanlige CRT TV. Jeg har enda ikke fått noen komponentkabel så jeg har ikke prøvd Wii på prosjektor. Man må visst skrive inn hele url-en. Dvs http://www.osv.com Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Neida, man må ikke det. F.eks. "osv.com" funker fint. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Testet dette imorges før jeg gikk på jobb. Jeg trengte bare skrive inn ba.no eller youtube.com f.eks. Youtube funket glimrende! Teksten var litt liten (28'' CRT TV), men kunne fint leses om man zoomet inn. Lenke til kommentar
PalWare Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Neida, man må ikke det. F.eks. "osv.com" funker fint. 7554504[/snapback] OK. Takk for tips. Hehe osv skulle være "og så videre", men det var visst en webside. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Regner med bildet blir ein del klarere med RGB-kabelen som eg håper komme i kassa i dag. Tror nesten eg skal kjøre ein sammenlignings før og etter Kan jo legge inn obsevasjonen her så raskt det lar seg gjøre. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 hm, dette var spennende ogle uvant. hos meg er bilder og tekst litt uskarpe. har 32" lcd. haper det ordner seg med en bedre kabel. (bruker wii-opera i skrivende stund) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Regner med bildet blir ein del klarere med RGB-kabelen som eg håper komme i kassa i dag. Tror nesten eg skal kjøre ein sammenlignings før og etter Kan jo legge inn obsevasjonen her så raskt det lar seg gjøre. 7554510[/snapback] En kamerat har fått tak i til meg, får ikke den før tidligst i morgen. Ser fram til å laste ned Opera i kveld når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Josh! Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Dette skrives fra godstolen Hard opplevd ett kræsj på den nye Wii Internet Browser. Hele Wii`en låste seg og den ville verken la seg slå av eller gjøre noe annet med. PS: Noen som vet hvordan man slår av den utrolig irriterende ordboka? :!: Lenke til kommentar
dorR Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Synes det ble ganske dårlig kvalitet på lcdtven min. Venter på RGB-kabel jeg Lenke til kommentar
andm Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Dette skrives fra godstolen Hard opplevd ett kræsj på den nye Wii Internet Browser. Hele Wii`en låste seg og den ville verken la seg slå av eller gjøre noe annet med. PS: Noen som vet hvordan man slår av den utrolig irriterende ordboka? :!: 7554779[/snapback] Du trenger kun å trykke på tasten oppi hjørnet til høyre. Lenke til kommentar
JV Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Dvs. at grunnen til at min elskede vi blunket så fint til meg i dag tidlig var pga. at opera er tilgjengenlig? JIPPI! Gleder meg til å komme hjem Lenke til kommentar
PeserN Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 dette er wii skrevet.... syns det er noe knotete aa skrive med da.. utrolig daarlig ordbok ihvertfall. ”er” blir alltid ericsson. Lenke til kommentar
espenao Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Mer informasjon her: http://my.opera.com/community/ og her: http://www.opera.com/pressreleases/en/2006/12/22/ Det er også en beta versjon av My Opera kun for Wii her: http://my.opera.com/community/wii/ Lenke til kommentar
misvisning Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Ja hvordan synes dere tekst-input'en er? Må man fekte med remote'n og sikte på hver bokstav? Ingen andre måter å skrive på vha joystickene? Hvor fort klarer dere å skrive med den? Hvordan ville det vært å skrive en middels lang email? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Ikkje for å væra negativ. Men eg ser ikkje heilt poenget med ein nettlesar på ein sak som ikkje outputtar HD signal. Det går jo ikkje an og lese noko aviser utan å måtte zoome og styre på. Youtube og slikt er vel greit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå