Jannis-15 Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 som emnet sier.. jeg er alergisk, men også utrolig glad i katter.. vel, det startet med at jeg begynte å kose litt med den utenfor døren min, og nå vil den ikke gå bort.. jeg burkte nesten 10min bare på å komme inn alene.. nå har den sittet utenfor døren i en evighet som om den var hjemme og ventet på å komme inn igjenn. den har ikke noe halsbånd så jeg vet heller ikke hvem som eier den og kan derfor ikke følge den tilbake til sitt "egentlige" hjem... :sad: virker som den er både sulten og kall, men begynner jeg å ta den inn i huset å gir den mat vil den garantert bo her for altid. så hva skal jeg gjøre, det er jo bare en unge som sikkert ikke husker hvor den bor stakkar, og siden alle i familien min er alergiske så kan jeg ikke ta den inn heller! men jeg kan jo ikke bare la den stå ute i denne kulden helt alene og uten mat... noen tips til hva jeg skal gjøre? alle svar mottas med STOR takk! :smile: Mvh, Jan Erik edit: skrivefeil [ Denne Melding var redigert av: Jannis-15 på 2002-11-21 22:37 ] Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Gi den til en nabo som har katt. Så kan de ta seg av den. Eller ring dyrebeskyttelsen. Eller brannvesenet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 gi vekk katten til noken du veit om som kan ta vare på den, og så sette du annonse i lokalavisa og/eller henge opp ark med info runtomkring i nabolaget...eller slakt den! Har sjøl katt (nesten jaffal, vert vekke i ...umm.. sida 12 mai i år :razz: ) og sjøl om den er kastrert stikker den av heile tida.. rekord er å vere vekke i 5mnd og komme heim gjen... :razz: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-21 22:47, skrev C. Alshus:Gi den til en nabo som har katt. Så kan de ta seg av den.Eller ring dyrebeskyttelsen. Eller brannvesenet. ok, har nå gitt den åver til en nabo av meg som tok den vel imot. men hvordan skal vi få den til å vite hva som "egentlig" er hans riktige hjem når han får både mat, varme og hvile hos naboen? hadde den vært voksen så hadde det jo vært enkelt, men denne lille krabaten vet jo så hvit forskjell på opp og ned... tipper den er 3-4mnd eller noe Quote: eller slakt den! *kremt* jeg var glad i katter sa jeg, og da mente jeg ikke til middag.. takker for hurtige svar! :smile: Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 hehehe, jaja, trur ikkje steikt katt smaka så godt... Katt vs hamster er MORRO å sjå på! :grin: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-21 23:08, skrev Jannis-15:men hvordan skal vi få den til å vite hva som "egentlig" er hans riktige hjem når han får både mat, varme og hvile hos naboen? Sett opp en lapp på en butikk i nærområdet, gjerne med ett bilde. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 ok, skal se hva jeg kan få til i morgen. nå har den det jo i allefall godt frem til vi finner eieren.. :smile: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-21 23:39, skrev Jannis-15:ok, skal se hva jeg kan få til i morgen.nå har den det jo i allefall godt frem til vi finner eieren.. :smile: Det er bra vettu. Hjemme så har vi 2 katteunger som vi tok imot fordi de rømte hjemmenfra.. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 lenge siden du fikk dem? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Vi tok også inn kattene våre. Kattemoren var så avmagret, kald og våt at vi bare måtte ta henne inn og gi henne mat og hvile. I tillegg hadde hun 4 kattunger som krevde sitt av moren. Det ble til at vi beholdt moren og den livligste ungen, og tok de andre til veterinæren for avliving.. :sad: Heldigvis gjorde vi det ganske kjapt, så vi ble ikke knyttet til dem eller noe.. Tror ikke de var helt ved bevissthet heller, fordi de var så unge (noen dager gamle). Jaja.. The story of our cats :smile: Hugo og Gina. Det er fint å se at folk bryr seg om dyr, noe av det verste jeg vet er historier om dyremishandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå