Snytefant Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Emne tittel sier vel det meste.. Hvor kan jeg få tak i et uplombert orginal anlegg til Suzuki RMX. Takk for svar Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Kjøp og salg @ mopedportalen.com Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Vil det bråke mer med det enn det plomberte anlegget? Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Det kommer til å bråke en hel del mer. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Kammeraten min sier at hvis jeg bruker effekt svana og orginal potta. så blir det samme effekt. blir det det? Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Plomberingen på en Smx/rmx ligger i svana. Jeg tror ikke det ligger en i potta, men er ikke sikker. Det beste er å kjøpe effektanlegg. Jeg annbefaler Metrakit. Om du har god råd (1600) kjøper du Yasuni. Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Sykkelen kommer ikke til og bråke no betydelig mer pga uplombert orginal potte! Effektanlegg derimot! Men anbefaler uansett ett effektanlegg, pga bedre effekt, og du har orginal delene om du må på visning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå