Theo343 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Etter kjøp av Logitech G5 som har vekt-cartridgs på undersiden fikk jeg en liten ide. Hvorfor kan man ikke lage mus med minnekortleser på undersiden? "Akkurat nå har jeg 2GB lagringsplass i musa mi" osv osv. Dette måtte også være genialt for å lagre savegames for spill, spillprofiler, instillinger osv osv. Endret 22. desember 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
lifeh8tr Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 haha genialt påfunn, du burde sende det inn til Logitech's service avdeling eller enda bedre, ta patent! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Ville ikke det medført problemer med å bevege musen? Liksom.. jeg regner med at musebevegelsene og minnekort-dataene skal sendes over samme kabel? "ZOMG! Jeg kan ikke bevege musen! ..må bare bli ferdig med å overføre denne filen" Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) hehe det burde jo være en prioritet på trafikken fra musen, at når musen beveges så "stoppes/bremses" evt. annen dataoverføring hvis nødvendig Samt litt musevett fra brukeren selv da hehe Endret 22. desember 2006 av Theo343 Lenke til kommentar
lifeh8tr Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 jah her var det mus på hodet du hihi Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 "ZOMG! Jeg kan ikke bevege musen! ..må bare bli ferdig med å overføre denne filen" 7553776[/snapback] Hahahahahaha.. Tror nok de hadde fått en fin fix på det, de første musene hadde det sikkert vært sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå