VetleRsport Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg har kjøpt meg en Western Digital 500GB ekstern HDD. Men skal de være FAT32 eller NTFS og går det an å bruke NTFS. Og hvor mange gb kan jeg overføre omgangen med FAT32? Plizz svar er dere snille...... Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 FAT32 har ein maks filstorleik på 4GB. NTFS som du fint kan bruke har ikkje noko slik begrensing. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 FAT32 har ein maks filstorleik på 4GB. NTFS som du fint kan bruke har ikkje noko slik begrensing. 7553304[/snapback] Det var deili å høre at jeg kunne bruke NTFS ass nå fikk jeg nesten litt angst her Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Men da kan jeg altså kjøre NTFS på den disken da?? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ja. Det vil seie, det kjem litt an på operativsystem (tenkte ikkje på det i stad, beklager). Det fungerer best i Win 2000 og XP, i OS X og ulike Linux-variantar vil ein få begrensa tilgang (kun lesing, ikkje skriving) eller ikkje tilgang i det heile. Har du XP er det eigentleg liten grunn til å velge FAT32 framfor NTFS. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Takker Jepp har windows XP så da funker det fint med NTFS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå