Alareth Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg er trolig tidenes tulling når det gjelder emnetittler. Hvis den er for dårlig kan en moderator fikse på den : ) Hvis det også ligger en lignende tråd ute, kan en moderator slette denne. Jeg trenger altså litt guiding, jeg har gått temmelig lei all musikken jeg har på iPoden og er på jakt etter noe nytt. Noe friskt som kan få meg tilbake til der jeg var før på musikkfronten. Derfor trenger jeg DIN hjelp akkurat nå. Jeg trenger tips, anbefalinger av artister/band/sanger. Det er det samme om det er metal eller pop. Jeg er åpen for alt. Har du en sang/artist/band å anbefale, så sier jeg ikke nei takk. God Jul og godt nytt år. Mvh. Alareth Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 liker du metal kan jeg anbefale: http://www.disarmoniamundi.com/ Lenke til kommentar
Alareth Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 liker du metal kan jeg anbefale: http://www.disarmoniamundi.com/ 7553303[/snapback] Takk! Er åpen for alt, begynner å gå lei av det jeg hører på nå. Så nye sanger og sjangrer er kanskje det som skal til : ) Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Liker du Nirvana? Smells like a teen spirit In bloom Rape me Heart shaped box something in the way Lithium Metallica : Low mans lyric Unforgiven (|| verisjonen er også nydelig)' One Nothingelse matters The memory remains Gamle og gode sanger. Men får håpe det hjelper Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Metallica : Low mans lyric Unforgiven (|| verisjonen er også nydelig)' One Nothingelse matters The memory remains 7553338[/snapback] - Wiksky in the Jar - Sanatarium - Fade to Black Augustana - Boston - Angels Gary Jules - Mad World - DTLA Tenacious D - Fuck Her Gently - I'm The Only Gay Eskimo - Tribute Aerosmith - Dream on - I don't wanna miss a thing Chris Cornell - You Know My Name (nyeste bond sangen) - Flutter Girl - Can't Change me - Sunshower også har du Opeth, Red Hot Chili Peppers masse å velge mellom. men de sangene er noen jeg syntes er gode. Lenke til kommentar
lifeh8tr Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 prøv deg på på sugarcult! verdens absolutt beste band sugarcult: - counting stars - Crying - Over - Shes the blade - Stuck in America Lenke til kommentar
lifeh8tr Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 eeeller så kan jeg jo altids foreslå: Soon to be forgotten: www.soontobeforgotten.com Lenke til kommentar
Alareth Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Tusen takk for alle som svarer! Har funnet mye bra musiikk nå Takk! Lenke til kommentar
lifeh8tr Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 bare hyggelig å hjelpe Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Tenacious D - Fuck Her Gently - I'm The Only Gay Eskimo - Tribute 7553521[/snapback] Den eskimosangen er skrevet av Corky and the Juice Pigs, ikke Tenacious D. Du har lastet den ned ulovlig, antar jeg, da den er vanlig å finne som en Tenacious D-sang på diverse fildelingsnettverk. Se om Budgie kan være noe for deg. Sanger som er verdt å høre, er blant andre Breadfan, og . Camel fortjener også litt oppmerksomhet. Noen sanger du kan sjekke, er Lady Fantasy, Rhayader og Rhayader Goes to Town, Beached og Never Let Go. Lenke til kommentar
vStyle Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 ALT av Funeral for a friend, hvis du ikke har noe av dem allerede Funeral For a Friend - Bullet Theory Funeral For a Friend - History Funeral For a Friend - All The Rage Funeral For a Friend - Juneau <3 De beste etter min mening. Noen sanger du bør sjekke ut; Breaking Benjamin - Follow Me Breaking Benjamin - Breath Godsmack - Alive Pendulum - Slam Outkast - Flip Flop Rock Silverstein - Call It Karma TRUSTcompany - Downfall The Used - Take It Away Min musikk smak *pirke på* Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7543680 Lenke til kommentar
master air Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Samletråd for albumguider. Der finner du sikkert noe nytt som kan falle i smak. Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Tenacious D - Fuck Her Gently - I'm The Only Gay Eskimo - Tribute 7553521[/snapback] Den eskimosangen er skrevet av Corky and the Juice Pigs, ikke Tenacious D. Du har lastet den ned ulovlig, antar jeg, da den er vanlig å finne som en Tenacious D-sang på diverse fildelingsnettverk. 7553872[/snapback] jeg har den ikke jeg, har bare hørt et sted, og de sa at det var Tenacious D.. EDIT: var på en ungdoms klubb tror jeg, husker ikke helt:P Endret 22. desember 2006 av the_odd Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hvis du liker norsk hard/punk - rock, vil jeg anbefale både Turboneger og Gluecifer Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Her er noen forslag på band/artister innefor forskjellige sjangere(mest rock og blues) du kan sjekke ut: Jokke Pink Floyd The Doors Eric Clapton Audioslave Rage against the machine Pixies The Grateful dead The Allman brothers band Lou Reed Jimmie Hendrix Lynyrd Skynyrd Radiohead BigBang The Clash The Dandy Warhols Neil Young Håper du finner noe du liker der Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Enig med sigurd90. Sjekk ut disse også: Alice in Chains U2 Led Zeppelin Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Kamelot - "a sailorman's hymn" Lenke til kommentar
svamp Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Rainbow og Ritchie Blackmore's Rainbow. Noen sanger: Still I'm Sad, Lady of the Lake, Black Masquerade, Black Sheep of the Family. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Nedenfor følger et nokså tilfeldig utvalg svært gode sanger fra et begrenset utvalg svært gode artister. Bare si i fra hvis du vil ha flere anbefalinger på artister du har funnet ut at du liker, ellers kan du jo f.eks. bare stikke innom www.rateyourmusic.com og finne den gjeldende artistens høyest rangerte album og skaffe deg det. Of Montreal - Your Magic Is Working Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane Over the Sea The Pipettes - Your Kisses Are Waisted on Me The Shins - Australia Bright Eyes - Bowl of Oranges Velvet Underground - Sunday Morning The Decemberists - The Legionnaire's Lament Vashti Bunyan - Rainbow River Tin Hat Trio - Esperanto Slapp Happy - Michaelangelo The Galactic Heroes - Wonderful The Cat Empire - Days Like These Naked City - Hellraiser Marissa Nadler - Bird Song Aphex Twin - Cock/Ver10 Gogol Bordello - Start Wearing Purple Pixies - Mr. Grieves Ray LaMontagne - Trouble Animal Collective - Grass Jellyfish - Sebrina, Paste and Plato Flogging Molly - Tobacco Island Frank Zappa - What's the Ugliest Part of Your Body? Broken Social Scene - KC Accidental 65daysofstatic - Retreat! Retreat! The Books - Smells Like Content Xploding Plastix - Treat Me Mean, I Need the Reputation Detektivbyrån - E18 The Kinks - Autumn Almanac Simon & Garfunkel - The Boxer Architecture in Helsinki - Wishbone The Fiery Furnaces - Single Again Deerhoof - Cooper Charming Hostess - Kleszex Art Bears - The Song of Investment Capital Overseas The Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels) Mr. Bungle - Ma Meeshka Mow Skwoz Koenjihyakkei - Zhess Explosions in the Sky - First Breath After Coma Kroke - Sher Hella - Biblical Violence Aesop Rock - Daylight Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg