boundishh Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 filmen fy faen så mye mer hyggelige og mer underholdene de første sonic spillene og mario spillene er mange av de nye spillene Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hvis eg forstår deg rett, så meiner du at dei gamle spela er betre. Det er eg 100% einig i. Dei nye spela er rein melking. Dei har null sjarm. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) man blir liksom glad av og spille de spillene der.. de nye spillene er føleses løse omtrent Endret 21. desember 2006 av fanboy Lenke til kommentar
Zylar Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Sonic Adventure 1 og 2 på Dreamcast var de beste. Resten både før og etter er skrap. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Sonic the Hedgehog 1, 2 og Sonic and Knuckles er best! Lastet ned Sonic 1 til Wii, og det er fortsatt et knallbra spill den dag i dag. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 dreamcast har jeg aldri prøvd derfor synes jeg de første sonic spillene er best btw skal kjøpe sonic the hedgehog til ps3 når det kommer til ps3 Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 De gamle spillene er best ja. Synd ikke piggsvinet ble påkjørt rundt tusenårsskiftet, men at det gir det en enda mer uverdig død ved å spy ut håpløse spill. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 hvor mye vil wii koste etter jul jeg har skikkelig lyst å en men jeg må ha igjen penger til og betale postoppkravet på ps3'en jeg har bestilt? Lenke til kommentar
Zylar Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) dreamcast har jeg aldri prøvd derfor synes jeg de første sonic spillene er best btw skal kjøpe sonic the hedgehog til ps3 når det kommer til ps3 7553273[/snapback] Overrasker meg ikke. Hverken at du ikke har spilt Dreamcast eller at du skal kjøpe Sonic til PS3 enda det er tidenes dårligste Sonic spill og det blir slaktet overalt. PS. 360 versjonen er visstnok litt bedre. Og allerede ute nå hvis du ikke klarer vente til PS3 kommer ut. Du vil spare 3000kr på å kjøpe 360 fremfor PS3 også. Hvis ikke mer. Endret 21. desember 2006 av Zylar Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 De gamle spillene er best ja. Synd ikke piggsvinet ble påkjørt rundt tusenårsskiftet, men at det gir det en enda mer uverdig død ved å spy ut håpløse spill. 7553302[/snapback] Sonic burde holde seg til 2d-verdenen. Sonic Rush til DS er faktisk ikke så ille. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) zylar du kjenner meg vel såpass godt at du vet at en 360 ikke kommer til og havne hos meg Endret 21. desember 2006 av fanboy Lenke til kommentar
Zylar Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 De gamle spillene er best ja. Synd ikke piggsvinet ble påkjørt rundt tusenårsskiftet, men at det gir det en enda mer uverdig død ved å spy ut håpløse spill. 7553302[/snapback] Sonic burde holde seg til 2d-verdenen. Sonic Rush til DS er faktisk ikke så ille. 7553335[/snapback] Hvorfor det ? Sonic Adventure 1 og 2 fikk da gode kritikker på dreamcast. Tror heller problemet ligger i at de aller fleste her på forumet ikke spilte de. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 De gamle spillene er best ja. Synd ikke piggsvinet ble påkjørt rundt tusenårsskiftet, men at det gir det en enda mer uverdig død ved å spy ut håpløse spill. 7553302[/snapback] Sonic burde holde seg til 2d-verdenen. Sonic Rush til DS er faktisk ikke så ille. 7553335[/snapback] Hvorfor det ? Sonic Adventure 1 og 2 fikk da gode kritikker på dreamcast. Tror heller problemet ligger i at de aller fleste her på forumet ikke spilte de. 7553348[/snapback] Spilte Sonic Adventure 2: Battle på GC. Ble absolutt ikke overbevist. 3d-mølet som har kommet ut etter SA2 beviser bare en ting: Sonic er best i 2d. Lenke til kommentar
Zylar Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 zylar du kjenner meg vel såpass godt at du vet at en 360 ikke kommer til og havne hos meg 7553344[/snapback] Så du vil altså vente til mars (eller enda senere kanskje), betale 6500kr+ for PS3 og den dårligste versjonen av Sonic ? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 er ikke alltid kritikere har rett ... og du kan trekke fra en tusenlapp den koster 5500 Lenke til kommentar
Zylar Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 De gamle spillene er best ja. Synd ikke piggsvinet ble påkjørt rundt tusenårsskiftet, men at det gir det en enda mer uverdig død ved å spy ut håpløse spill. 7553302[/snapback] Sonic burde holde seg til 2d-verdenen. Sonic Rush til DS er faktisk ikke så ille. 7553335[/snapback] Hvorfor det ? Sonic Adventure 1 og 2 fikk da gode kritikker på dreamcast. Tror heller problemet ligger i at de aller fleste her på forumet ikke spilte de. 7553348[/snapback] Spilte Sonic Adventure 2: Battle på GC. Ble absolutt ikke overbevist. 3d-mølet som har kommet ut etter SA2 beviser bare en ting: Sonic er best i 2d. 7553376[/snapback] Sonic Adventure 2 Battle - GC Avg Ratio: 72% Sonic Adventure 2 - DC Avg Ratio: 84% Sonic Adventure - DC Avg Ratio: 88% gamerankings.com Da de kom ut på Dreamcast var de veldig bra og imponerende. Lenke til kommentar
Zylar Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 er ikke alltid kritikere har rett ... og du kan trekke fra en tusenlapp den koster 5500 7553398[/snapback] Men spillet koster jo minimum 500kr også. 6000kr maskin. 500kr spill. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Da de kom ut på Dreamcast var de veldig bra og imponerende. 7553411[/snapback] Den kan jeg gå med på. Men jeg må si at jeg ble skuffet da jeg skulle prøve mitt første Sonic spill siden Sonic and Knuckles. SA2 nådde ikke opp til 2D-spillene for å si det sånn. Og etter SA2 har 3d-spillene bare blitt verre og verre. Lenke til kommentar
knekt_en Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Sonic har jeg aldri likt og tviler sterkt på at jeg kommer til å like det i fremtida heller... Jeg har spilt de gamle "klassikerne" på DC men jeg har liksom ikke helt funnet sjarmen med dem. Og iogmed at de senere Sonic spillene stort sett bare har vært makkverk er det ekstremt liten sjangs i at jeg joiner 'fanboy' i Sonic-fanatikerne sine rekker Fint sammensatt film, btw.. Endret 22. desember 2006 av knekt_en Lenke til kommentar
mbiof Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg digget både megadrive (1 og 2) og dc sonicene (adventure 1 og 2). Sega saturn hadde jeg aldri så de gikk meg hus forbi, men etter hva jeg har hørt var ikke de noe å satse på uansett. Jeg digget sonic på dreamcast og støtter fullt ut de som sier at sonic holdt formen til 2001. Jeg likte ikke heroes på xbox og det var den siste jeg prøvde. Litt trist med gamle helter som ruster. Minner meg litt for mye om meg selv Alle sega spillene var bedre på dc hulk snufs osv ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå