Gå til innhold

Skal jeg kjøpe Xbox 360 eller Geforce 8800?

Anbefalte innlegg

I januar har jeg et stort dilemma. Jeg vil enten kjøpe meg et Geforce 8800GTS, eller en X360. Jeg har nesten like mye fordeler og ulemper med begge valgene.

Jeg har lyst på Geforce 8800GTS for å få spillt nye spill som HL2, Oblivion, etc. Men endel av disse fins også på X360.

Jeg har lyst på X360 fordi jeg driver å tuller litt med XNA og spillprogrammering for øyeblikket, så kunne tenkt meg å prøvd det på X360n.

Også gjør det jo ikke noe at Xbox nå får 1080p og jeg sitter med en HP 24" LCD på 1920x1200 :)

For et luksusdilemma! Kan noen hjelpe meg? :)

-C-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du bør helst vurdere ka du liker best av xb360 og et traktorskjermkort og ka spill som kommer... begge blir jo outdated... xb har jo mange solide titler no som pgr 3, gow og halo 3 som kommer til neste år.... men på pc så kommer jo stalker, armed assault (engelsk) etc.. Har ikkje 360 selv, men dette e d eg ville ha gjort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

jeg skal selv oppgradere pcen nå i januar, har hatt ps1, ps2, n64, gc, xbox og 360 men ender alltid opp igjen på pc. selv ville jeg gått for en 360 så 8800gts senere når det kommer cpuer som ikke gjør cpuen flaskehals i systemetet. selv holder jeg meg til pc! og ja det blir 8800gts i januar

Lenke til kommentar
Tips.

Kjøp Xbox 360 på elkjøp.. Blir du ikke fornøyd, lever tilbake innen 30 dager..

Eller bestill på en netshop og lever tilbake innen 14 dager..

7553235[/snapback]

Må jo betale for å sende den frem og tilbake hvis du handler på nettet, blir fort 400kr.

Det er jo litt kjedelig hvis du bare skal prøve noe ;)

Lenke til kommentar
Tips.

Kjøp Xbox 360 på elkjøp.. Blir du ikke fornøyd, lever tilbake innen 30 dager..

Eller bestill på en netshop og lever tilbake innen 14 dager..

7553235[/snapback]

Må jo betale for å sende den frem og tilbake hvis du handler på nettet, blir fort 400kr.

Det er jo litt kjedelig hvis du bare skal prøve noe ;)

7553276[/snapback]

No shit?

Uansett to valg, dessuten kan han godt finne ut og beholde den.

Lenke til kommentar
Du kjøper 360. Halo 3 til neste år er grunnen i seg selv. Glem både Geforce, XNA og spillprogrammering. ;)

7559913[/snapback]

Trenger jo ikke glemme programmeringen da, men skjønner hva du mener.

Jeg vil anbefale Xbox 360, hvis du har bredbånd. Spesielt siden du har HDTV. Har ikke det selv, og har alrdi prøvd det, forsåvidt... :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg har et Asus GeForce 7600 GS 512 mb kort og det funker fint med oblivion..nesten ikke noe hakking i det hele tatt..flyter fint til og med ute i skog områder hvor det vanligvis er problemer med kort som 6600 256mb som jeg hadde tidligere..

Husk at når du kjøper et skjermkort så er det viktig med mye grafikkminne for at kortet skal kunne kjøre mest mulig grafikk på sitt eget minne. Eller noe sånt :p

Endret av RougeAlien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...