Jigsaw V Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Hei, jeg har noen dvd-er jeg skal kopiere til eget bruk. Disse DVD-ene jeg skal kopiere er antaglivis to-lags (selfølgelig). Og jeg skal forminske DVD-ene slik at de passer i en r-DVD plate (et lags). 1 orginal film på 1 r-DVD plate. Har dere clue om et bra DVD shrinker program der man kan omgjøre filmer tid Divx (for eksempel) der man kan legge inn subtitlen, og fjerne unødvendig lydspor og slike ting? Programmet trenger ikke bare og kunne gjøre en DVD om til DIVX (divxcodec = Mpg4?) jeg er glad viss programmet også kan gjøre det. (tenker på at et programmet også kan komprimere vanlig DVD-mpg2 til mer komprimert mpg2). Edit: 2 lags trykt DVD til Etlags laser_brendt_plastikk_"bobler" DVD-r Endret 21. desember 2006 av narutofan Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) http://www.mrbass.org/dvdshrink/dvdshrink32setup.zip Endret 21. desember 2006 av JuBi Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 DVD Shrink som JuBi nemnte skal vere greit for å komprimere ein tolags-DVD slik at den passer på ein eittlags-DVD. For å lage ei XviD-fil av ein DVD, prøv med AutoGK. Vel ei IFO-fil som Input file. Lenke til kommentar
Jigsaw V Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Takk takk. Da er mitt oppdrag løst. Quest Solved. Takk til: JuBi for DVD-Shrink link. incanus for AutoGK link. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå