dagmamma Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg trenger en ny telefon, billig, og med tele2 abonement. bruker malen jeg fant her =) Funksjoner: -Kalender: Ja -GPRS: ikke nødvendig -Email klient: ikke nødvendig Form: -Format: ikke klapptelefon! -Vekt: Ikke viktig. -Sprut/støtsikker: JA! Dette er det viktigste punktet! =) Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm: ikke viktig -Touchscreen: Nei. Pris: billigst mulig, helst med tele2 abonnement. Diverse: -Merke: Helst nokia, har alltid hatt nokia, men åpen for andre merker også -Kamera: Ja! tar mye bilder, og vil ha mulighet for å kunne fremkalle de -Videokamera: ikke nødvendig -Symbian: Nei. -Infrarød port: ikke nødvendig -Blåtann (Bluetooth): ikke nødvendig -Minne: fint om det er plass til mange bilder -Minnekort?: vet ikke -MP3: ikke nødvendig -Triband: ikke nødvendig -UMTS/3G: Nei. -Wlan: Nei. -GPS: Nei. -Radio: ikke nødvendig -Bruksområder: Ringer masse, sender masse sms og mms, og tar mange bilder av babyen min! og holder meg oppdatert med kalender. Jeg skal bli dagmamma og trenger en robust telefon, som tåler å bli slengt i bakken og bli siklet på =) Tusen takk til alle som gidder å hjelpe meg!! Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 hva med nokia 5500 vanntett og har et to megapiksel kamra,men pris er jeg ikke helt sikker på Lenke til kommentar
qwang Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Du sa nei til Symbian, men eneste telefonen jeg kan tenke meg er Nokia 5500. Her er Nokia 5500 med tele2 mobil Pluss Lenke til kommentar
dagmamma Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 takk for tips! finnes det andre merker også, bortsett fra nokia, som er støtsikre? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 BenQ-Siemens M81 kunne jo være et til alternativ. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Mener SE z710i er noe støtsikker. Lenke til kommentar
glosi Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Mener SE z710i er noe støtsikker. 7555043[/snapback] Like støtsikker som alle andre telefoner på markedet som ikke tåler sprut og støt. Med tanke på at det er en flipp telefon vil den også lettere gå i stykker ved slag enn en såkalt "candybar" telefon. Lenke til kommentar
dagmamma Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Da endte jeg opp med en nokia 5500 =) takk for hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå