Gå til innhold

Hjelp! Skjermen Flasher når jeg høyreklikke en fil

Blandn

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en CRT og en LCD skjerm som er satt opp som dual monitor og er koblet i et grafikk kort. I begynnelsen så funkere den helt fint men etterhvert begynner LCD skjermen min flasher når jeg høyreklikke musknappen i windows. Nokså irriterende + vet ikke om det skader skjermen. Er det noen her som har peiling på problemet og solution?

Maskinen's spec:

AMD 64 2X 4400+

GeForce 7600GT

1GB Ram

Hitachi CM715 CRT - Main

Sony SDM-HS73 - Sec.

Som sagt så funkerer den fint uten problemer da jeg første gang satt opp dual skjerm, men etterhvert begynner LCD skjermen "flasher" det svart når jeg høyreklikke musknappen for å få opp drop-down meny på en fil. Det skjer kun når jeg høyreklikke på videofiler mens ingenting skjer når jeg høyreklikke andre plasser elle filer.

Noe aning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk samme problem, men jeg trodde faktisk at det var en bug med skjermen. Det fordi den skjermen jeg bruker her egentlig skulle kastes fordi den ikke kunne vise bildet ordentlig i 60hz samt at du må skru på skjermen etter pc'en fordi ellers reagerer den ikke på bilde signalet fra pcen. Når jeg fikk den kostet den 4000kr+ på psdata så den var ikke så gammel. 21" crt :)

Hehe, litt OT det der, men men, hadde vært intressant å vite om det virket med ny skjermdriver da det kanskje kunne hjelpe meg også...

Endret av Hans Erling
Lenke til kommentar
Hei

Jeg har en CRT og en LCD skjerm som er satt opp som dual monitor og er koblet i et grafikk kort. I begynnelsen så funkere den helt fint men etterhvert begynner LCD skjermen min flasher når jeg høyreklikke musknappen i windows. Nokså irriterende + vet ikke om det skader skjermen. Er det noen her som har peiling på problemet og solution?

Maskinen's spec:

AMD 64 2X 4400+

GeForce 7600GT

1GB Ram

Hitachi CM715 CRT - Main

Sony SDM-HS73 - Sec.

Som sagt så funkerer den fint uten problemer da jeg første gang satt opp dual skjerm, men etterhvert begynner LCD skjermen "flasher" det svart når jeg høyreklikke musknappen for å få opp drop-down meny på en fil. Det skjer kun når jeg høyreklikke på videofiler mens ingenting skjer når jeg høyreklikke andre plasser elle filer.

Noe aning?

7552551[/snapback]

Det er codec som forårsaker dette.

Vet ikke om det er meninga at det skal skje eller ikke, men det virker som det kræsjer med noe skjermkort drivere ja.

Samma skjer her, bare overser det jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...