morlie Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Etter pc'en var på reparasjon s¨var det en såkalt "pc reparatør" som slettet volume controll. noen måte og få instalert dette uten å måtte restarte pc'en? takker for alle svar.. Lenke til kommentar
Caze Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Start -> Kontrollpanel -> Lyder og lydenheter -> "Vis volumkontroll på oppgavelinjen". Lenke til kommentar
morlie Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 det funket ikke... man kan ikke krysse av den ruten. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Dette er ikke sikkert riktig, men jeg har også det problemet, men vet også hva problemet er. (ikke sikkert du har samme problem) Jeg reinstalerte pcn min utn driver til hovedkortet. Lydkortet var integrert i hovedkortet. *vips* zero sound Lenke til kommentar
Sladre Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 XITTO, samme sskjedde med meg. :S har problemet fortsatt. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 hvis du kjøpte deler til pc'n og bygget den selv skal du mest sansynlig ha fått en driver til hovedkortet. men jeg kjøpte den via elkjøp (ja vet, sugen butikk) så jeg fikk ikke med driver til hovedkortet, SELV! om de skiftet hovedkort..(vel det var det vel backard bell som gjorde. dårlig bussiness.. Jeg hadde et program her en dag som kunne instalere driver til lydkortet..men det funket ikke på min pc..tror programmet het realteck eller noe sånt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå