marius90 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 hei, siden jeg er rimelig fersk på det med overklokking så lurer jeg på en ting, er det samme fremgangsmåte for å overklokke en dualcore prosessor som det er på en vanlig prosessor? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 hei, siden jeg er rimelig fersk på det med overklokking så lurer jeg på en ting, er det samme fremgangsmåte for å overklokke en dualcore prosessor som det er på en vanlig prosessor? 7552453[/snapback] jepp jepp. kan du klokke singlecore så kan du klokke dualcore også :!: Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 ok, takk for svar. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 hei, siden jeg er rimelig fersk på det med overklokking så lurer jeg på en ting, er det samme fremgangsmåte for å overklokke en dualcore prosessor som det er på en vanlig prosessor? 7552453[/snapback] Akkurat det samme klokker du den ene kjernen, klokker du den andre og. Eneste du må passe på er at du får riktige temperaturvisninger, som man får med å bruke everest eller CoreTemp. (du skal lese av tempen på de forskjellige kjernene, ikke selve CPU tempen). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå