Snipper_nr1 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hei, ønsker å lære mer om sikkerhet/nettverksikkerhet. Har datasikkerhet og nettverksdrift fra NITH. Videre har jeg tatt to fag ved HIST, WLAN - konfig og sikkerhet og Nettverksikkerhet. Noen som vet om noen gode fag/kurs eller sertifiseringer jeg bør ta? Det blir nok CCNA sertifisering på meg til våren, men skal nok klare litt til(jobber heltid på dagtid). Lenke til kommentar
zTab Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hei, ønsker å lære mer om sikkerhet/nettverksikkerhet. Har datasikkerhet og nettverksdrift fra NITH. Videre har jeg tatt to fag ved HIST, WLAN - konfig og sikkerhet og Nettverksikkerhet. Noen som vet om noen gode fag/kurs eller sertifiseringer jeg bør ta? Det blir nok CCNA sertifisering på meg til våren, men skal nok klare litt til(jobber heltid på dagtid). 7552445[/snapback] Security+ er jo en grei begynnelse. Hvis du tar CCNA er også CCSP en mulighet etterhvert. Ikke så mange som har CCSP heller, så det er en fordel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå