Nemon Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Sliter kraftig med en pc som restarter når det passer seg selv og fryser av og til. Har hatt dette problemet helt siden jeg monterte den for ett par mnd siden. Det som ofte skjer hvis jeg f.eks sitter å spiller eller bare bruker winamp for den saks skyld er at den henger i ett par sekunder der lyden repeteres før den rebooter. Andre gang, noe som er mye mer skjeldent er at skjermbildet bare fryser, mus og alt. Er egentlig ganske sikker på at det kan være hardware feil, men vet liksom ikke hvor. Hadde også en del problemer med skjermkortet under installasjon av windows første gang etter montering. Trenger seriøst hjelp til å finne ut av dette! HW: ASUS P5W DH Deluxe Intel Core2Duo E6600 Sapphire Radeon X1900XTX Corsair TWIN2X 6400 DDR2 20048 CL5 MIST 600W PSU Lenke til kommentar
Nemon Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Ser også at tempen er litt høy på systemet og AUX(?) ved bruk av SpeedFan. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ser også at tempen er litt høy på systemet og AUX(?) ved bruk av SpeedFan. 7552493[/snapback] En kompiss av meg sliter med det samme, tror han kom fram til at det var pga høy varme. Prøv å ha døren på kabinettet åpent? Lenke til kommentar
Nemon Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Har kjørt med døra åpen helt siden jeg fikk den pga kjøling... det fulgte med ekstra kjølevifte til hovedkortet som man kan bruke, men den er det ikke plass til under cpu kjøleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå