Sink Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 atm har jeg gått tom for serier å se på, har vurdert numb3rs og las vegas og har tidligere sett; 24, dexter,heroes, kyle XY, lost, oth, prisonbreak, supernatural, The OC og veronica mars, kaaan være jeg har glemt noen. Likte utrolig godt The OC season1, en serie i samme retning kanskje? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Anbefaler deg å sjekke Brukernes anbefalte serier! tråden. Se hvilke av seriene som virker mest interessante og sjekk ut enda litt mer om de på andre sider som IMDb.com f.eks. The OC er en såpeserie med intelligens. Det finnes dessverre ingenting i nærheten. Seriene du nevner er bare en rekke nye og kjente serier, men det er omtrent den eneste likheten. Så de eneste svarene du kommer til å få vli bli favorittseriene til andre folk, og slike tråder finnes det mange av. Men hvis du absolutt vil vite hva f.eks jeg anbefaler, så er det The Wire, Surface, Carnivalé og Firefly Endret 21. desember 2006 av Scarface^ Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Driver å ser på Lag Vegas no, synst det er ein bra serie. Skjer noke kver episode. Går lett med 2-3 episoder på ein dag det er lite å gjer på. Kan lese meir på http://imdb.com/title/tt0364828/ og http://www.tv.com/las-vegas/show/17210/sum...results;title;0 Mulig småspoiler på dei sidane. Dei heller no på med sesong 4. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Hvis du ikke har set Buffy og Angel er de å anbefale mange timer med underdoldning der Endret 23. desember 2006 av GtReBra Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Likte utrolig godt The OC season1, en serie i samme retning kanskje? Vil anbefale One Tree Hill, en serie som er veldig lik. Er du ute etter skikkelig drama serie så kan du ta en titt på Everwood. Rimelig god drama serie men mangler en del av de litt ungdommlige aspekte som får deg hekta. Da tenker jeg på lite fokus på de unge sitt liv og heller ikke de fineste damene. Lite musikk osv. Men forsatt en veldig fin serie som får deg hekta Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Både Numb3rs og Las Vegas kan anbefales, har sett alt av Las Vegas opptil flere ganger, og Numb3rs begynner jeg å nærme meg slutten på.. One Tree Hill har jeg troa på om du liker The OC. Har sett noen episoder av One Tree Hill, og tenkte å ta for meg alle sesongene nå i jula. CSI kan være noe å kikke på, ellers er vel North Shore noe ala One Tree Hill og the OC? Ellers blir Laguna Beach kalt 'the Real OC', spesielt sesong 1 og 2 i denne serien er verdt å se. The Hills er en spin-of-serie med ene personen fra Laguna Beach, men serien tar dessverre ikke helt av. Tror det blir med den ene sesongen fra deres side. Life as We Know It fungerer også greit, dessverre bare en sesong fra deres side også. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 - Twin Peaks (sesong 2 kommer snart på DVD) - Carnivale (selges rimelig på Platekompaniet) - Nowhere Man (kun en sesong, fåes kjøpt under tollgrensa) Lenke til kommentar
agrsiv Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 The O.C Prison Break Av sitcoms vil jeg anbefale Lucky Louie, That 70's Show, King of Queens og Seinfeld. Av animasjon/tegneserier er South Park, American Dad, Family Guy, King of the Hill, Beavis & Butthead og Simpsons alltid en slager. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Begynte og se Laguna beach får et par dager siden, er nå på sesong3. Likte ikke helt serien, selv om det skal vistnok være så kalt real life drama osv. Funker ikke for meg, trur mye av det er skuespill tbh. Folka oppførerer seg neppe som vanlig når kameraet er der osv. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Begynte og se Laguna beach får et par dager siden, er nå på sesong3. Likte ikke helt serien, selv om det skal vistnok være så kalt real life drama osv. Funker ikke for meg, trur mye av det er skuespill tbh. Folka oppførerer seg neppe som vanlig når kameraet er der osv. 7569788[/snapback] Helt realistisk er det nok ikke, men grei underholdning. Sesong 3 er ingenting mot de to første. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Edit: Snakk om å svare helt feil på spørsmålet. Prøv en miniserie som heter Band of Brothers - godsaker. Endret 24. desember 2006 av Deathie Lenke til kommentar
Almadora Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Family Guy og The Simpsons Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 X-Files og American dad Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Band of Brothers - godsaker. 7570551[/snapback] 2nd that! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 4400 bør sjekkes ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Sier ikke mer enn That 70's show! Beste serien som finnes! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå