cbfn Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hei Idag reformaterte jeg pcen og installerte Windows Vista. Etter å ha innstallert RivaTuner for å overklokka skjermkortet mitt, så jeg at det ikke var mulighet for det siden den "triangelen" man trykker på som ligger under "Driver Settings" var borte, og istedet stod det: "No supported drivers detected for this display adapter". Så hva betyr det? Hva er galt? Jeg OCed skjermkortet mitt når jeg hadde XP, og jeg har installert drivere fra nVidia sin side! Takk.. =) Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Har ikke nvidia bare beta drivere til vista enda da? kan være det som er problemet ditt..... Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Det kan være det ja.. Takker... =) Sjekka det nå og det er riktig, så er det noen som vet hvor lenge det er til de blir "offisielle"? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Bumpidibump *14 tegn* Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Blir vel trolig ikke det før microsoft lanserer vista for vanlige brukere rett etter nyttår en gang tenker jeg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå