Gå til innhold

Vise all musikk i Media Player 11


ThorU

Anbefalte innlegg

Når jeg hadde MP 10, så brukte jeg den funksjonen der du kunne se all musikken som var i bibloteket.

 

Jeg finner ikke denne funksjonen i MP 11, hvor er den, det nærmeste jeg kommer er at den viser alle albummene, men dette blir uoversiktelig, siden jeg ikke har sortert dem etter album eller artist.

 

Har også prøvd å innstalere 10 igjen, men når jeg har lastet den ned fra microsoft sin hjemmeside, og skal innstalere den så kommer det bare opp at den ikke støtter denne windows versjonen, selv om jeg har sjekket at alt er riktig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg hadde MP 10, så brukte jeg den funksjonen der du kunne se all musikken som var i bibloteket.

 

Jeg finner ikke denne funksjonen i MP 11, hvor er den, det nærmeste jeg kommer er at den viser alle albummene, men dette blir uoversiktelig, siden jeg ikke har sortert dem etter album eller artist.

 

Har også prøvd å innstalere 10 igjen, men når jeg har lastet den ned fra microsoft sin hjemmeside, og skal innstalere den så kommer det bare opp at den ikke støtter denne windows versjonen, selv om jeg har sjekket at alt er riktig.

7552312[/snapback]

 

Vet ikke helt om MP 11 har denne funskjonen, men skal du ha MP10 igjen, går du bare til: Start- kontrollpanel- legg til eller fjern programmer, haker av for "vis oppdateringer", så trykker du på MP11, endre/fjern, når du gjør dette, skal datamaskinen automatisk rulle tilbake til forrige versjon som var innstalert. :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, men da er det en stor stygg overskrift for hver artist, og når jeg ikke har skrevet navnet riktig for hver gang, så er det kanskje 5 forskjellig overskrifter for karpe diem også videre, det er denne overskriften for hver artist jeg vil ha vekk, slik at det blir ei gjevn liste uten noen avsnitt, overskrifter eller mellomrom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...