ZaLPhoN Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hei, Jeg har akkurat skaffet meg telenors tjeneste FriInternett, som lar deg koble til internett via 3g nettet fra mobil. Jeg bruker bluetooth for å tilkoble og lurer på om hvis jeg går til anskaffelse av en kabel (hvis det finnes) eller et kort man legger SIM-Kort i og setter i PC'en, om internetten vil bli raskere da? Noen erfaringer? Min erfaring er at internetten er veldig ustabil, noen ganger er den rask og fin, andre ganger er den så treg at jeg nesten ikke orker å vente på at en side skal loade. -Zalphon Lenke til kommentar
pebru Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 du har noe som heter 3G/EDGE kort. nå vet jeg ikke hva slags mobil du har, men jeg vet at samsung, nokia og sony ericsson har innebygd tilkoblingstjeneste i sine pc suiter, som er tilgjengelig å koble opp via datakabel. men selve dekningen vil være den samme. Lenke til kommentar
johanness1 Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Som regel den suiten som følger med tlf kan man bli grønn av, men ta heller og last ned My pone ekplorer, det er nesten den samme som pc suit bare i en bedre versjon synes da jeg. der kan du koble til via IR hvis pcn din har det blåntann hvis den har det, og USB hvis du har det. så det er bare og velge hva hjerte kan begjære, vet at den linken jeg legger ut nå er til SE K800I, men my phone eksplorer fungerer på andre moddeler også, hvis ikke så søk på my phone eksploerer på www.download.com der finner du det sikkert. my phone eksplorer SE: http://myk800.lasyk.net/preview/51409/-121...orer-1.5.7.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå