Left Blank Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Vet det er litt noisy men det skaper litt stemning og syntes jeg da.. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Mitt første inntrykk her var at det var altfor mange momenter som ikke hørte hjemme i motivet som f.eks alle de kablene. Hadde vel også likt bilde bedre om det var klart isteden for kornete... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ikke ta dette personlig, men det eneste som skaper stemning er avataren din. Jeg likte ikke bildet, som tidligere sagt, det ble for mye på bildet som tar oppmerksomhet, noe jeg ikke likte. Jeg likte fargene da, så prøv å ta noen andre bilder med litt mer uskarphet rundt en ting som skal fremheves. Beklager. Marius Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ikke ta dette personlig, men det eneste som skaper stemning er avataren din. Stiller meg enig der Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 yo, takk for svar folkens.. er egentlig enig med kablene, men lite man kan gjore med det.. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Uten kablene så kunne det blitt ett fint motiv... Better luck next time Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 ma si at jeg er fortsatt veldig fornoyd med bilde som det er da.. men takk for kritikk uansett.. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jepp, var da ikke så aller verst dette da. Men greinen som stikker ut oppe til høyre er litt plagsom. Kanskje kutte litt til høyre i bildet, eller rett og slett klone vekk greinene til høyre? Lenke til kommentar
Climber Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Bortsett fra kablene, som er vanskelig å få gjort noe meg, ville jeg rettet opp (rotert) bildet. I tillegg til å unngå merkelig lutende trær og hus, synes jeg veien skaper en større dybde når bildet er rettet opp. Som andre også har påpekt, ville jeg beskåret bildet så grenen til høyre og øverste delen av lyktestolpen til venstre ikke stikker inn i bildet. Ellers er det spennende farger og en fin blek sol, men det er nok litt for blått for min smak. At det er kornete synes jeg ikke gjør noe. Det fremhevet etter min mening kulda i den rå lufta. Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Det er vel ikke så vanskelig å fjerne de ledningene? Ble misfornøyd med hjørnet nede til venstre, men gadd ikke mer.. 5 minutter får holde.. Lenke til kommentar
Azzido Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Det er vel ikke så vanskelig å fjerne de ledningene? Ble misfornøyd med hjørnet nede til venstre, men gadd ikke mer.. 5 minutter får holde.. 7582602[/snapback] Mye bedre med engang Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg likte kablene jeg. Det var jo slik det så ut. De er en del av samfunnet og begyggelsen, like mye som gjerdet og veien. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hvordan fikk du vekk kablene?! :O Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Photoshop og litt skills. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 29. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2006 wow! takk for at du tok tiden til a ta vekk kablene syntes det ble mye bedre ja.. tusen takk Lenke til kommentar
Toa Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Og med ett ble bildet mye kjedeligere Lenke til kommentar
mclp- Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Og med ett ble bildet mye kjedeligere 7597812[/snapback] Som selvfølgelig er ditt syn på det. joltaire: Ikke no problem.. Nå har du 2 versjoner å leke med. Endret 29. desember 2006 av mclp- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Må si at det skaper stemning på sin egne litt rare måte då....Gir lissom sånn bitende kald vinterfølelse. Orginal Vinkel har du også..Stå På.. Mvh. Aleksander Wiken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå