*oP Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 har kjøpt en ny samsung 250gb ata/ide hdd, men når jeg har satt den inn og starter opp får jeg feilmld: primary hard drive 1 not found. i manualen står det at jeg bla. skal ha den i auto i bios så skulle den finne den av seg selv,og den står i auro men den finner ikkenoe.. noen som vet noe? Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Står denne nye harddisken i enden av kablenen fra hovedkortet? Hvis ikke, står det noe annet i enden av kabelen? Hvis det står noe annet i enden av kabelen se på harddisken eller "manualen"(hvis dette fulgte med) om hvordan sette denne til slave istedet for master. Lenke til kommentar
*oP Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Står denne nye harddisken i enden av kablenen fra hovedkortet?Hvis ikke, står det noe annet i enden av kabelen? Hvis det står noe annet i enden av kabelen se på harddisken eller "manualen"(hvis dette fulgte med) om hvordan sette denne til slave istedet for master. 7552158[/snapback] i enden av kabelen står det master. veit ikke om det har noe og si med jumpern er på master også. Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Står denne nye harddisken i enden av kablenen fra hovedkortet?Hvis ikke, står det noe annet i enden av kabelen? Hvis det står noe annet i enden av kabelen se på harddisken eller "manualen"(hvis dette fulgte med) om hvordan sette denne til slave istedet for master. 7552158[/snapback] i enden av kabelen står det master. veit ikke om det har noe og si med jumpern er på master også. 7552524[/snapback] Prøv å sett den på slave se om det har noen virkning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå