Matsemann Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hei! Jeg synes at i musikkforumet er det alt for mye d*********slenging på bakgrunn av hva andre hører på, og mobbing av det. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=685327 Han spør, noen andre ødelegger hele tråden, og det blir krangling. Og slikt skjer i tråd etter tråd, eller ihvertfall ofte, og gjør meg rett og slett irritert når jeg leser, istedet for faktisk å lese for moroskyld. Kan ikke moderatorene slå hardere ned på det, slik at vi faktisk blir kvitt det? Eller skal man ikke kunne spørre om ting, uten å få 20 kommentarer om hvor teit musikk man hører på? Eller? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Om du rapporterer det, so vert det nok slått ned på. Som moderatorane sjølv seier, so er dei avhengige av å få tips av brukarar via , då dei ikkje kan sjå alt. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Er dette et stort problem? Jeg vil tru at om du/andre rapporterer hver slik hendelse, vil moderatorene ta en kikk og bedøme hver sak Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Jeg rapporterer for harde livet når jeg oppdager en slik tråd, jeg ville bare poste min først. Greia er det at det er så gørr, for om det blir fjernet, kommer bare en ny, uten at deg egentlig skjer noe, for skaden er skjedd. ENDRET: Hey, bjørnen! Men det er bare det at det skjer hele tiden, så det hjelper liksom ikke det moderatorene for øyeblikket gjør. Joda, de fjerner innleggene, men det kommer snart nye. Endret 21. desember 2006 av Matsemann Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Enig i dette! Spesielt metal-folka som spammer dritt til folk som liker annen musikk. Synest dere moderatorer fankern meg kan slenge på litt prosent på advarselsnivået til de som gjør det... Jeg er LEI! Endret 22. desember 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg har tatt saken opp i forumstyret Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg har tatt saken opp i forumstyret 7553996[/snapback] Det har blitt tatt opp x antall ganger de siste 2-3 årene uten at noe konkret har skjedd. :-\ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Vel denne gangen kan jeg informere om at saken blir tatt hånd om. En eller to nye moderatorer vil komme etterhvert for å moderere i musikk-forumet generelt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 ;-) La oss håpe det blir noen forandringer denne gangen. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Bra at det faktisk skjer noe når man sier ifra Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ny moderator - Denne personen skal passe på musikk, bl.a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg