johanjr Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Har nå en AMB TB 1200 som det sitter en Taisol kjøler på og som jeg har limt på en 80mm 12dB vifte. Dette fungere i og for seg greit, men kunne tnekt meg og oppgradere systemet litt. Lurer derfor på hva som utvikler minst varme av P4, Celeron og AMD? Tipper det står mellom de to første:) Er ikke interessert i VIA Trenger også ett nytt hovedkort - noen anbefalinger? PC`n har svært stillegående komponeter fra før av så resten må stå i stil. 12dB viften er faktisk det eneste som for øyeblikket "bråker" På forhånd takk for svar. Lenke til kommentar
Mio Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Har selv en AMD XP1900 nå. Men i dag hadde jeg klart gått for en P4 533 Se på 2.4Ghz'n Den er jo billig nå..er vel mest sannsynelig det beste kjøpet av P4 i dag. MSI har noen gode og billige hovedkort. Kjøper du P4 Boxed,så slipper du å tenke på vifte oxo. Lenke til kommentar
Murty Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hei [ Denne Melding var redigert av: Murty på 2002-11-21 21:44 ] Lenke til kommentar
Murty Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg vill eikke kalt å bytte til celeron for "oppgradering". Jeg mener i hvertfall at T-Birden din ikke er noe dårligere enn de nyeste celeron prossesorene. Hvis du skal ha en stillegående pc så er det nok kanskje best med P4. Men det bør ikke nødvendighvis bråke med AMD XP heller. jeg må bare spørre. hva ligger tempraturen på din nåværende prossesor på? Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Temperaturen nå varierer fra 50 - 62 grader. Men det er varmt i rommet!! ca 30 grader Lenke til kommentar
Murty Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Da vil jeg si det er imponerende at den er så stillegående. i og med at T-birden gir fra seg så mye varme. hva slags vifte er det? Lenke til kommentar
johanjr Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Det er en 80x80mm Papster 12dB fra Microplex fjernet den orginale lille viften på en Tailsol kjøler og limte den på med limpistol;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå