chokke Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Pcen min starter ikke, den lader kun en liten stund før skjermen er svart og lyser. Før etter noen minutter kommer feilmelding om at C:Windows/system32/config/system kan være ødelagt eller skadet og at jeg kan reparere den fra den originale CDen, men har sånn fra firma/hjemmePC-greie. Men hvis jeg bruker "reparerings-CDen" og velger repair kommer jeg bare inn på noe DOSaktig greier, men hva nå. jeg har IKKE lyst til å formatere igjen.... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 prøv sikkerthetsmodus og gjennoppretning, eller tilbakestilling av dataen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 ja det var det da. Hvordan? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 ja det var det da. Hvordan? 7551347[/snapback] Varierer fra pc til pc. Men prøv f8 under oppstart, trykk på den pulsvis helt fra du skrur på maskinen. Om det ikke funker er det bare å prøve noe annet på F lista. DELETE er ihvertfall Bios setting. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 hmm, funka dårlig... F2 = bios, F12 = sette bootrekkefølge (cdrom, harddisk, usb osv). Så hva gjør jeg nå? har bare trykka masse knapper og det kom med pipelyder og noe om hardiskene så står blank . Men formaterting er SISTE mulighet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå