mlj Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Trenger litt hjelp å finne en varebil som skal brukes til budbil kjøring. Kan fort bli mange mil og vil ha noe som tåler litt og bruker lite diesel. Da dette kun er bijobb,ønsker jeg ikke å handle ny. Satt smertegrense på 100 000 kr. Har sett på både vw caddy,renault kangoo,nissan kubistar og lign. Hvis noen har brukererfaringer og/eller gode råd så er jeg veldig takknemlig. Har nå titta på noen forskjellige varebiler og lurer på om jeg skal handle nissan kubistar. Noen som har erfaringer med denne bilen? Er samme bilen som renault kangoo.som posten bruker. Renault som bygger den for nissan etter hva jeg har hørt. Endret 27. desember 2006 av mlj Lenke til kommentar
Revi Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har en Berlingo diesel. Helt ok bil. Den er god å kjøre, og billig i drift. Skal du legge 100.000 i bilen, så ville jeg gått for en HDI. Den vanlige 1,9 D har det ikke bråtravelt. Har ikke hatt nevneverdige problemer med bilen, absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
mlj Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Har en Berlingo diesel. Helt ok bil. Den er god å kjøre, og billig i drift. Skal du legge 100.000 i bilen, så ville jeg gått for en HDI. Den vanlige 1,9 D har det ikke bråtravelt. Har ikke hatt nevneverdige problemer med bilen, absolutt å anbefale. 7552064[/snapback] Takk for tipset.skal sjekke hvordan den er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå