Gå til innhold

Itunes klarer ikke lese innholdet på ipoden

Anbefalte innlegg

Hei har et lite problem :|

Jeg lastet ned EphPod for og legge noen sanger fra ipoden til pcen, men først prøvde jeg programmet litt ut, slettet da en sang fra ipoden.

Etter jeg slette sangen gikk jeg ut av EphPod og trykket ja til og lagre endringene.

Etter dette klarer ikke Itunes lese innholdet på ipoden og den seier jeg må gjennopprette ipoden, noe jeg ikke har lyst til da jeg mister mye.

Jeg har en liten følese selv at det finnes en annen løsning siden EphPod fremdeles klarer og lese innholdet på ipoden.

Takk for alle Svar =)

Mvh Stian H. Jensen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har aldri vært borti programmet du nevner, men jeg har en løsning om du ikke kan miste musikken på iPod. Regner med siden du har brukt alternative applikasjoner at du finner iPod som en diskstasjon i Min Datamaskin? Isåfall åpner du den. Når du er inne på diskstasjonen klikker du Verktøy>Mappealternativer. Derretter velger du "Vis" tabben. Bla til du finner "Vis skjulte filer og mapper". Hak av på at du vil vise alt som er skjult. Derretter trykker du på "OK". Nå kommer det til å dukke opp en ny mappe på iPod som heter "iPodControll". Når du åpner den mappen vil du finne en del undermapper som har merkelige filnavner. Dessverre står det ikke artist/spor navn, men filene har innebygde ID-tagger som leses av på iPod. Avhengig av hvor mye musikk du har på iPod kan du enten åpne hver mappe og kopiere, eller du kan søke etter alt mp3 på spilleren. For å søke klikker du på søketabben, og søker etter " *.mp3 " inne i "iPodControll" mappen. Når du finner alt kopierer du det ut i en mappe på harddisken din. Derretter gjenoppretter du iPoden din, med andre ord sletter alt.

Når alt er iorden trekker du bare sporene inn i iTunes som vil lese av ID-taggene å legge inn sangene fullstendig på iPod igjen..

Lykke til :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...