Kramstogen Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 En person som generelt inntar mye næringsstoffer(spesielt fett) ser helt annerledes ut enn en med ølmage. Er man feit får man "mannepupper", en stor og mye løsere mage enn ølmagen, bein, armer og hals eser ut. Hele personen vokser. En ølmage stikker bare ut der framme, ikke ellers Lenke til kommentar
applemania Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 (endret) Det er jo bare å ikke spise så mye dagen man skal drikke og dagen etterpå, man må få kunne nyte alkohol i det minste uten å tenke på kalorier. Jeg holder meg for det meste til ren sprit, for da er det ikke så mange kalorier for da trenger man ikke blandevann samt at man ikke drikker så mye fordi spriten er så sterk. Endret 5. januar 2007 av AnAnAs Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 (endret) Du blir aldrig fet om du mosjonerer/trener så drikk med godsamvittihet du. Det er jo bare å ikke spise så mye dagen man skal drikke og dagen etterpå, man må få kunne nyte alkohol i det minste uten å tenke på kalorier. Jeg holder meg for det meste til ren sprit, for da er det ikke så mange kalorier for da trenger man ikke blandevann samt at man ikke drikker så mye fordi spriten er så sterk. 7653691[/snapback] Smart og si igrunn.... Jeg anbefaler heller spise deg god og mett når du skal drikke, du vil ikke få en ukontrollert promille samt at kvelden kan fort ende med oppkast noe man heeeelst vil unngå eller finnes kanskje noe som liker det også? Endret 7. januar 2007 av brutti Lenke til kommentar
applemania Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Smart og si igrunn.... Jeg anbefaler heller spise deg god og mett når du skal drikke, du vil ikke få en ukontrollert promille samt at kvelden kan fort ende med oppkast noe man heeeelst vil unngå eller finnes kanskje noe som liker deg også? 7661962[/snapback] Man trenger ikke bli drita full fordi man ikke har spist, det er noe som heter å kontrollere seg også. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 En ting er ihvertfall sikkert, vi blir feite om vi sitter her. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Øl inneholder mange kalorier og mye usunt fett og alkohol bryter ned musklene (eller hva det var). Noe som fører til at du blir feit hvis du drikker mengder av det. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 ja det tror jeg nok, man får ivertfall stor mage *snakker ikke av erfaring* Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 alkohol bryter ned musklene 7663384[/snapback] Jasså? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Øl inneholder mange kalorier og mye usunt fett og alkohol bryter ned musklene (eller hva det var). Noe som fører til at du blir feit hvis du drikker mengder av det. 7663384[/snapback] Det siste var i alle fall rett. Muskler mister man nok ikke Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Men hjerneceller derimot Lenke til kommentar
DNA Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Øl inneholder mange kalorier og mye usunt fett og alkohol bryter ned musklene (eller hva det var). Noe som fører til at du blir feit hvis du drikker mengder av det. 7663384[/snapback] Det siste var i alle fall rett. Muskler mister man nok ikke 7702752[/snapback] Njaa er litt sugen til å forklare, men det var noe med at det "bryter" ned musklene du har bygget på dagen du drikker. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Njaa er litt sugen til å forklare, men det var noe med at det "bryter" ned musklene du har bygget på dagen du drikker. 7714553[/snapback] Alkohol utsetter (og muligens ødelegger litt for, det er jeg litt usikker på) restitusjonsprosessen. Lenke til kommentar
femftifem Skrevet 23. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2007 Men hjerneceller derimot 7706784[/snapback] Kommer an på. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Men hjerneceller derimot 7706784[/snapback] Kommer an på. 7779353[/snapback] Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå