Gå til innhold

Blir man egentlig feit av alkohol?

femftifem

Anbefalte innlegg

En person som generelt inntar mye næringsstoffer(spesielt fett) ser helt annerledes ut enn en med ølmage.

Er man feit får man "mannepupper", en stor og mye løsere mage enn ølmagen, bein, armer og hals eser ut. Hele personen vokser.

En ølmage stikker bare ut der framme, ikke ellers

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo bare å ikke spise så mye dagen man skal drikke og dagen etterpå, man må få kunne nyte alkohol i det minste uten å tenke på kalorier. Jeg holder meg for det meste til ren sprit, for da er det ikke så mange kalorier for da trenger man ikke blandevann samt at man ikke drikker så mye fordi spriten er så sterk.

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar

Du blir aldrig fet om du mosjonerer/trener så drikk med godsamvittihet du.

Det er jo bare å ikke spise så mye dagen man skal drikke og dagen etterpå, man må få kunne nyte alkohol i det minste uten å tenke på kalorier. Jeg holder meg for det meste til ren sprit, for da er det ikke så mange kalorier for da trenger man ikke blandevann samt at man ikke drikker så mye fordi spriten er så sterk.

7653691[/snapback]

Smart og si igrunn.... Jeg anbefaler heller spise deg god og mett når du skal drikke, du vil ikke få en ukontrollert promille samt at kvelden kan fort ende med oppkast noe man heeeelst vil unngå eller finnes kanskje noe som liker det også?

Endret av brutti
Lenke til kommentar
Smart og si igrunn.... Jeg anbefaler heller spise deg god og mett når du skal drikke, du vil ikke få en ukontrollert promille samt at kvelden kan fort ende med oppkast noe man heeeelst vil unngå eller finnes kanskje noe som liker deg også?

7661962[/snapback]

Man trenger ikke bli drita full fordi man ikke har spist, det er noe som heter å kontrollere seg også. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Øl inneholder mange kalorier og mye usunt fett og alkohol bryter ned musklene (eller hva det var). Noe som fører til at du blir feit hvis du drikker mengder av det.

7663384[/snapback]

Det siste var i alle fall rett. Muskler mister man nok ikke :)

Lenke til kommentar
Øl inneholder mange kalorier og mye usunt fett og alkohol bryter ned musklene (eller hva det var). Noe som fører til at du blir feit hvis du drikker mengder av det.

7663384[/snapback]

Det siste var i alle fall rett. Muskler mister man nok ikke :)

7702752[/snapback]

Njaa er litt sugen til å forklare, men det var noe med at det "bryter" ned musklene du har bygget på dagen du drikker.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...