Carl Christian Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg har kjøpt en PC fra http://www.multicom.no som kom på rundt 14000 kroner. Det var en Pentium 4 2.4 GHz og en 80 giga harddisk. Skjermkort er en Asus Geforce 4 Ti4200 128 MB DDR TV DVi osv. Hva syntes du om PC'en?? Lenke til kommentar
ustabil Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Ja jeg syntes du kunne ha en bedre cpu. Har du overklokka? Hva har denne skrytinga med overklokking å gjøre? Sikkert en bra pc, men Multicom? Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Du kommer aldri til å få utnyttet all den prosessorkraften du har der! Ikke hør på andre idioter som tror de er verdens tøffeste som har det siste og nyeste som de ikke får brukt til en dritt annet enn å kjøre benchmarks som viser at maskinen klarer en test... Eller hvis du driver med optimaliseringsalgoritmer for regulatorer og trajektorer. Da er det kjekt med en PC med litt kraft, da maskinen vi hadde brukte 30min+ på en utregning... Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Hvis du ripper DVD samlingen din da? Eller Musikk-cd'ne dine? Hvor mye av 2,4 GHz blir brukt da? Enig i at det ikke er om å gjøre å ha verdens råeste pc, men å si at det bare er et benchmark-jippo er litt på kanten. Lenke til kommentar
hce Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Quote: baronKanon skrev (2002-11-22 03:37):Du kommer aldri til å få utnyttet all den prosessorkraften du har der! Ikke hør på andre idioter som tror de er verdens tøffeste som har det siste og nyeste som de ikke får brukt til en dritt annet enn å kjøre benchmarks som viser at maskinen klarer en test... Eller hvis du driver med optimaliseringsalgoritmer for regulatorer og trajektorer. Da er det kjekt med en PC med litt kraft, da maskinen vi hadde brukte 30min+ på en utregning... Legge ser Baronen, ikke sitte oppe midt på natta :smile: btw: serverrommet er ferdig! Lenke til kommentar
ustabil Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Jeg bare kødda med det med mhz'en, for det virket som en jæ.vla skryte post det her... Lenke til kommentar
hce Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Quote: ustabil skrev (2002-11-23 11:33):Jeg bare kødda med det med mhz'en, for det virket som en jæ.vla skryte post det her... Nåja, folk kan da be om synspunkter på ny hardware, man er gjerne litt ekstra gire i begynnelsen. Dog synes jeg 14k for den PCen var dyrt, men men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå