Gå til innhold

Ny PC fra Multicom!!


Carl Christian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kommer aldri til å få utnyttet all den prosessorkraften du har der! Ikke hør på andre idioter som tror de er verdens tøffeste som har det siste og nyeste som de ikke får brukt til en dritt annet enn å kjøre benchmarks som viser at maskinen klarer en test... Eller hvis du driver med optimaliseringsalgoritmer for regulatorer og trajektorer. Da er det kjekt med en PC med litt kraft, da maskinen vi hadde brukte 30min+ på en utregning...

Lenke til kommentar

Quote:


baronKanon skrev (2002-11-22 03:37):

Du kommer aldri til å få utnyttet all den prosessorkraften du har der! Ikke hør på andre idioter som tror de er verdens tøffeste som har det siste og nyeste som de ikke får brukt til en dritt annet enn å kjøre benchmarks som viser at maskinen klarer en test... Eller hvis du driver med optimaliseringsalgoritmer for regulatorer og trajektorer. Da er det kjekt med en PC med litt kraft, da maskinen vi hadde brukte 30min+ på en utregning...


 

Legge ser Baronen, ikke sitte oppe midt på natta :smile:

 

btw: serverrommet er ferdig!

Lenke til kommentar

Quote:


ustabil skrev (2002-11-23 11:33):

Jeg bare kødda med det med mhz'en, for det virket som en jæ.vla skryte post det her...


 

Nåja, folk kan da be om synspunkter på ny hardware, man er gjerne litt ekstra gire i begynnelsen.

 

Dog synes jeg 14k for den PCen var dyrt, men men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...