Låvedør Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 hei der! jeg og tre venner skal sammen på TG 07. men nå vil en fjerde venn også være med. billetene våre er allerede bestilt og det er ikke nokk billeter til at han kan stelle seg i kø. er det en måte å få tak i billeter? utenom det svarte markedet takker for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 hei der! jeg og tre venner skal sammen på TG 07. men nå vil en fjerde venn også være med. billetene våre er allerede bestilt og det er ikke nokk billeter til at han kan stelle seg i kø. er det en måte å få tak i billeter? utenom det svarte markedet takker for svar! 7551035[/snapback] be han sette seg i kø, for det er mange som returnerer bilettene til PTN. før TG06 så var det 60 ledige biletter når lanet startet... Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 21. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg kan kjøpe billetter nå, men skal ikke ha. Steller han seg i kø så er det sjanse for at han får. Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2006 okay..... takker:) Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 25. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2006 Om det er ønskelig kan jeg kjøpe en ekstra billett når jeg kommer inn på nytt. (Nr. 316 nuh) Selvom han sansyneligvis får om han setter seg i kø nå. Lenke til kommentar
nree Skrevet 26. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2006 http://techserver.gathering.org/tickets 0 biletter igjen.. men, får bare vente å se, helt sikkert noen som avbestiller.. Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 27. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2006 jeg har et par tg billeter ekstra. Pm hvis du vil kjøpe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå