Blausen Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Tatt noen bilder i Korsvika i Tr.heim i dag. Lang lukkertid øvelse. Hva syns dere: Og et portrett Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg likte alle utenom nr. 2,jeg vet ikke hvorfor, kanskje fordi det ser litt for enkelt ut. Jeg skal komme med èn kommentar, det er på bilde 3. De lysene under maskinene syns jeg du kan fjerne. Mye bedre med helsvart siluett. Men ellers var det utrolig fine farger på det bildet. Marius Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Steike, Blausen, for noen fantastiske bilder!! Bilde nr 3 var rett og slett genial, fine farger på himmelen kombinert med dystre maskinene, fin stemning og noe av det mest orginale jeg har sett her inne. Nr 3 og 4 er litt for lyse med rødstikk som godt kunne ha vært fjernet etter min mening, men for all del, pene bilder disse også. Tror det kunne ha blitt penere med noe mer blått som de 2 første bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå