Gå til innhold

Omtale av Dead or Alive: Xtreme 2 (X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spilte det hos søkenbarnet mitt som faktisk er fjorten år og jeg må si at jeg blei lite imponert. Sluttet etter et kvarters spilling. Burde ikke spilt det i det hele tatt. Burde heller ikken nærme meg det spillet engang, kommer til å klikke for meg.

1/10

Lenke til kommentar

Wow, bravo, Gamer.no har endelig begynt med litt skikkelig nynorsk :) .

Det var nok einaste grunnen eg leste denne artikkelen i det heiletatt :p .

Men likte å sjå at så stor nettstad som gamer.no bruker nynorsk, men spelet skal eg nok aldri kjøpe :D .

EDIT: Har visst ikkje følgt heilt med på gamer.no for no ser eg det er mange nynorsk artiklar av Øystein Furevik :blush: .

Endret av PHdZ2
Lenke til kommentar
Hva f. har DoA med dette drittspillet å gjøre ? Omg.

7583980[/snapback]

Alle karakterene kommer fra DoA-slossespillet, det er nok der navnet kommer fra...

så en liten FYI til DoA fans: DOA-filmen er faktisk litt tøff, og man får servert litt vollyball "action" der også. Ikke la dere lure av traileren, storyen er faktisk ganske riktig i forhold til spillene. De har dog blannet inn litt fra Enter the Dragon og Street Fighter Alpha(filmen), men allt i alt god underholdning.

play.com får den inn på lager rett over nyttår.

Lenke til kommentar
Wow, bravo, Gamer.no har endelig begynt med litt skikkelig nynorsk :) .

Det var nok einaste grunnen eg leste denne artikkelen i det heiletatt :p .

Men likte å sjå at så stor nettstad som gamer.no bruker nynorsk, men spelet skal eg nok aldri kjøpe :D .

EDIT: Har visst ikkje følgt heilt med på gamer.no for no ser eg det er mange nynorsk artiklar av Øystein Furevik :blush: .

7554572[/snapback]

Gamer har da laget slike artikler lenge de.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
Hva f. har DoA med dette drittspillet å gjøre ? Omg.

7583980[/snapback]

Alle karakterene kommer fra DoA-slossespillet, det er nok der navnet kommer fra...

så en liten FYI til DoA fans: DOA-filmen er faktisk litt tøff, og man får servert litt vollyball "action" der også. Ikke la dere lure av traileren, storyen er faktisk ganske riktig i forhold til spillene. De har dog blannet inn litt fra Enter the Dragon og Street Fighter Alpha(filmen), men allt i alt god underholdning.

play.com får den inn på lager rett over nyttår.

7598773[/snapback]

Tja..hvis du ser bort fra den latterlig dårlige slossinga (som stort sett var hele poenget med filmen) som bare var klipping siden skuespillerne tydeligvis ikke kunne noen form for kampsport. I tillegg var de tydeligvis så talentløs at de ikke klarte spille volleyball engang, da selve ballen måtta animeres!

men ellers var det jo mye flott å sjå på i filmen da.. :=)

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar

DoA er uten tvil den dårligste filmen jeg har sett på lenge. Greitnok at storyen var direkte latterlig men man forventet jo seg litt bra slåssing da, men siden alle må være superbabes så hadde jo ingen kampsporterfaring heller >_<. Bortsett fra ninjaen og broren til tjokk pung.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...