Øystein.F. Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Dei einaste som vil la seg engasjere av dette spelet er Ottar og kåte gutar på fjorten år. Les mer Lenke til kommentar
Amored Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Spillet er faktisk ganske moro. Og man trenger ikke hete Ottar, eller være en kåt fjortis for å like det. Uff, for en artikkel! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Nothing more to say about the guy over me... Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg spilte det hos søkenbarnet mitt som faktisk er fjorten år og jeg må si at jeg blei lite imponert. Sluttet etter et kvarters spilling. Burde ikke spilt det i det hele tatt. Burde heller ikken nærme meg det spillet engang, kommer til å klikke for meg. 1/10 Lenke til kommentar
Kopijeger Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Det finnes visst alternativer som går lengre: http://www.somethingawful.com/index.php?a=1736 Lenke til kommentar
knekt_en Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Sånn for ordens skuld kan eg heilt til slutt legge til at Team Ninja-sjefen, Tomonobu Itagaki, nyleg blei saksøkt for sex-trakassering. Eg er djupt sjokkert. Hihi.. Bra skrevet artikkel til et dårlig gjennomført spill! Lenke til kommentar
Rangor Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Bra anmeldelse Spesielt med innrømmelsen om å lide seg igjennom dårlig gameplay for å få se mer hud :!: Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hehehe, fint skrevet omtale og takk til Amored som er så flink med å opprettholde statestikken her på forumet, noen må jo klage på artikkelen når spillet får dårlig karakter. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ja jeg er nok en gammel gris, kan finne på å kjøpe det hvis jeg kjeder meg en dag. Har jo tross alt endel timer i rumble roses, så dette kan da ikke være spesiellt værre... . Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Ett salgstriks det der... Lager ett dårlig spill med masse damer som viser hud = gutter kjøper det Sånn har det bestandig vært og vill sikkert fortsjette med... Lenke til kommentar
PHdZ Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) Wow, bravo, Gamer.no har endelig begynt med litt skikkelig nynorsk . Det var nok einaste grunnen eg leste denne artikkelen i det heiletatt . Men likte å sjå at så stor nettstad som gamer.no bruker nynorsk, men spelet skal eg nok aldri kjøpe . EDIT: Har visst ikkje følgt heilt med på gamer.no for no ser eg det er mange nynorsk artiklar av Øystein Furevik . Endret 22. desember 2006 av PHdZ2 Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hvorfor heter det fortsatt dead or alive?? Pen grafikk... Men spille virker vel egentlig dritt dårlig ja Kan heller spille 3d sexvilla >< w00t w00t Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Det finnes visst alternativer som går lengre:http://www.somethingawful.com/index.php?a=1736 7551621[/snapback] Dette screenshotet fra artikkelen var bare direkte skummelt. http://i.somethingawful.com/hentai/sexybeach2/bigmouth.jpg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 kom vel ikke akkurat som noen stor bombe hva fokuset i dette spillet var... ..må skaffes med andre ord :=) Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Horny or Corny: Xtreme 2 Hva f. har DoA med dette drittspillet å gjøre ? Omg. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hva f. har DoA med dette drittspillet å gjøre ? Omg. 7583980[/snapback] Alle karakterene kommer fra DoA-slossespillet, det er nok der navnet kommer fra... så en liten FYI til DoA fans: DOA-filmen er faktisk litt tøff, og man får servert litt vollyball "action" der også. Ikke la dere lure av traileren, storyen er faktisk ganske riktig i forhold til spillene. De har dog blannet inn litt fra Enter the Dragon og Street Fighter Alpha(filmen), men allt i alt god underholdning. play.com får den inn på lager rett over nyttår. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Wow, bravo, Gamer.no har endelig begynt med litt skikkelig nynorsk .Det var nok einaste grunnen eg leste denne artikkelen i det heiletatt . Men likte å sjå at så stor nettstad som gamer.no bruker nynorsk, men spelet skal eg nok aldri kjøpe . EDIT: Har visst ikkje følgt heilt med på gamer.no for no ser eg det er mange nynorsk artiklar av Øystein Furevik . 7554572[/snapback] Gamer har da laget slike artikler lenge de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Hva f. har DoA med dette drittspillet å gjøre ? Omg. 7583980[/snapback] Alle karakterene kommer fra DoA-slossespillet, det er nok der navnet kommer fra... så en liten FYI til DoA fans: DOA-filmen er faktisk litt tøff, og man får servert litt vollyball "action" der også. Ikke la dere lure av traileren, storyen er faktisk ganske riktig i forhold til spillene. De har dog blannet inn litt fra Enter the Dragon og Street Fighter Alpha(filmen), men allt i alt god underholdning. play.com får den inn på lager rett over nyttår. 7598773[/snapback] Tja..hvis du ser bort fra den latterlig dårlige slossinga (som stort sett var hele poenget med filmen) som bare var klipping siden skuespillerne tydeligvis ikke kunne noen form for kampsport. I tillegg var de tydeligvis så talentløs at de ikke klarte spille volleyball engang, da selve ballen måtta animeres! men ellers var det jo mye flott å sjå på i filmen da.. :=) Endret 29. desember 2006 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 DoA er uten tvil den dårligste filmen jeg har sett på lenge. Greitnok at storyen var direkte latterlig men man forventet jo seg litt bra slåssing da, men siden alle må være superbabes så hadde jo ingen kampsporterfaring heller >_<. Bortsett fra ninjaen og broren til tjokk pung. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Når Jaime Pressly er med så må jo filmen være bra. Hehe.. har sett den og det eneste som var bra var dessverre Jaime Pressly Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg