ob1 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hei. Jeg kikker litt på Pioneer DVR-440H-S, og spesifikasjonene ser jo ok ut så langt jeg vet. Er det noen som har tips på funksjoner som jeg burde legge vet og evt. mangler ved denne? Link: http://www.pioneer.no/no/products/428/435/...0H-S/index.html Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 (endret) drit dyrt! på expert selger dem en phillips med 160gb til 1995kr(jeg kjøpte den idag selv) Endret 4. januar 2007 av eirikand Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Ett punkt jeg la stor vekt på når jeg kjøpte, var støy fra maskinen. Er tross alt en disk som står og surrer, så kjøp en som støyer lite. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 drit dyrt! på expert selger dem en phillips med 160gb til 1995kr(jeg kjøpte den idag selv) 7629262[/snapback] Ja, og den er like god som pioneer sine opptakere? Antar at det derfor alltid er Philips og ikke Pioneer som stikker av som testvinner.. Eller var det omvent? Pioneer sine opptakere er knallbra. En viktig ting som man ikke kan lese seg frem til er brukervennlighet, her er pioneer grisegode.. noe jeg synes er viktig, ellers gidder man ikke bruke opptakeren. de også stabile og driftsikre. Hvor mye skal du bruke? DVR545 er et veldig godt valg, evt 645 hvis du vil ha usb tilkobling og større disk. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 6. januar 2007 Del Skrevet 6. januar 2007 Har selv DVR-645, og kan anbefale den. Eneste upraktiske er prisen... Var heldig med litt gode kontakter når jeg kjøpte, så fikk den til en utrolig bra pris! Lenke til kommentar
milkshake1 Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Har selv DVR-645, og kan anbefale den. Eneste upraktiske er prisen... Var heldig med litt gode kontakter når jeg kjøpte, så fikk den til en utrolig bra pris! 7655196[/snapback] Fikser du en til nice price til meg også? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Hva med DivX-avspilling. Er det mange av de som har nettverkstilgang for overføring fra/til PC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå