larseer83 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Hei... nå har pappa satt meg på saken til å finne en telefon han kan kjøpe til mutter'n... har dere noen gode tips til hvilken telefon som passer en dame i 50 åra? Hun har en crappy samsung klapptelefon nå hun er drit lei siden den såvidt kan ta bilder.... håper dere kan gi meg noen råd til en brukervennelig og god telefon fatter'n kan kjøpe til henne. Selv bruker jeg bare Qtek så er ikke særlig inne på Nokia, Samsung etc etc... håper dere kan hjelpe Prisklasse 3000-3500 rundt om dær.... helst med god mulighet for oppkobling mot pc for overføring av musikk/bilder samt lading via usb!! God bildekvalitet m/bildelys, lagringsplass for mp3/utvidelse med SD-kort +++ Tips med linker ønskes Endret 21. desember 2006 av AudiPowha Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Da kan jeg annbefale deg Sony ericsson K800 som har utrolig bra kamera med xenon blitz og har det andre du ønsket;) EDIT: Leste ikke at du skulle ha SD-kort, det er ikke på SE K800. Endret 21. desember 2006 av Raste Lenke til kommentar
larseer83 Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Da kan jeg annbefale deg Sony ericsson K800 som har utrolig bra kamera med xenon blitz og har det andre du ønsket;)EDIT: Leste ikke at du skulle ha SD-kort, det er ikke på SE K800. 7551183[/snapback] Hvor stor lagring er det på denne tlf da? Lenke til kommentar
Porcelina Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Min mor har en Nokia 6233 og er veldig fornøyd med den.. Vet ikke om den er noe? Lenke til kommentar
pebru Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Da kan jeg annbefale deg Sony ericsson K800 som har utrolig bra kamera med xenon blitz og har det andre du ønsket;)EDIT: Leste ikke at du skulle ha SD-kort, det er ikke på SE K800. 7551183[/snapback] Hvor stor lagring er det på denne tlf da? 7551281[/snapback] du har 64 mb internminne på telefonen, men minnekort følger ikke med. M2 minnekort ligger på rundt en 500-600 kr for 1 gb, som burde holde i massevis. Ellers er telefonen ypperlig, og har fått 5 og 6 av de fleste anmeldere. Liker hun sølv hadde jeg gått for Bond versjonen, som inneholder en rekke dilldall fra den siste Bond filmen. Ellers er Nokia 7373 eller 7360 utrolig lekre telefoner. Jeg ville også eventuelt tatt en titt på Samsung D830, som kommer med rød rosemaling og et utrolig kult og stilfult design. skriv ned dissa og ta deg en tur i nærmeste telebutikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå