Gå til innhold

Elkjøp - fra billigst til dyrest på Wii


Oldie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det var greit av elkjøp. Jeg leste et sted på forumet at det var en del wii igjen på elkjøp i sandefjord på lille juleaften. Jeg kjørte med en gang ditt fra tønsberg, fordi man ikke kunne spøre om wii på telefonen. Jeg regnet med det var utsolgt innen jeg nåde fram, men da jeg kom ditt var det 11 konsoller igjen og det var rundt 17.00.

Så oppdaget jeg at den kostet 3000kr, men jeg tror det var grunenn til at de fremdeles hadde dem inne.

 

Så jeg er glad de hadde litt høyere pris, så får heller de som ikke er interessert nok ta å kjøpe den senere. Jeg var bare glad jeg i det hele tatt fikk tak på wii før jul. Vis man synes det er for dyrt er det bare å la være å kjøpe den og vente til den kommer flere steder.

Lenke til kommentar
Synes det var greit av elkjøp. Jeg leste et sted på forumet at det var en del wii igjen på elkjøp i sandefjord på lille juleaften. Jeg kjørte med en gang ditt fra tønsberg, fordi man ikke kunne spøre om wii på telefonen. Jeg regnet med det var utsolgt innen jeg nåde fram, men da jeg kom ditt var det 11 konsoller igjen og det var rundt 17.00.

Så oppdaget jeg at den kostet 3000kr, men jeg tror det var grunenn til at de fremdeles hadde dem inne.

 

Så jeg er glad de hadde litt høyere pris, så får heller de som ikke er interessert nok ta å  kjøpe den senere. Jeg var bare glad jeg i det hele tatt fikk tak på wii før jul. Vis man synes det er for dyrt er det bare å la være å kjøpe den og vente til den kommer flere steder.

7632850[/snapback]

 

ja la nå for guds skyld dem osm har nok penger skumme fløten først... (litt satt på spissen).

Lenke til kommentar
Synes det var greit av elkjøp. Jeg leste et sted på forumet at det var en del wii igjen på elkjøp i sandefjord på lille juleaften. Jeg kjørte med en gang ditt fra tønsberg, fordi man ikke kunne spøre om wii på telefonen. Jeg regnet med det var utsolgt innen jeg nåde fram, men da jeg kom ditt var det 11 konsoller igjen og det var rundt 17.00.

Så oppdaget jeg at den kostet 3000kr, men jeg tror det var grunenn til at de fremdeles hadde dem inne.

7632850[/snapback]

 

ja la nå for guds skyld dem osm har nok penger skumme fløten først... (litt satt på spissen).

7632906[/snapback]

 

Har man ikke råd, så får man faen meg heller vente.

Gi faen i å klag på prisen iallefall, enhver med forretningsvett hadde gjort det samme.

Dere som klarer er jo nødt til å være 12 åringer som ikke får lov av foreldrene, ellers litt eldre som ikke klarer lånet hvis de må betale ekstra for Wii.

 

Vent, så enkelt...

Endret av Excelsion
Lenke til kommentar
Synes det var greit av elkjøp. Jeg leste et sted på forumet at det var en del wii igjen på elkjøp i sandefjord på lille juleaften. Jeg kjørte med en gang ditt fra tønsberg, fordi man ikke kunne spøre om wii på telefonen. Jeg regnet med det var utsolgt innen jeg nåde fram, men da jeg kom ditt var det 11 konsoller igjen og det var rundt 17.00.

Så oppdaget jeg at den kostet 3000kr, men jeg tror det var grunenn til at de fremdeles hadde dem inne.

7632850[/snapback]

 

ja la nå for guds skyld dem osm har nok penger skumme fløten først... (litt satt på spissen).

7632906[/snapback]

 

Har man ikke råd, så får man faen meg heller vente.

Gi faen i å klag på prisen iallefall, enhver med forretningsvett hadde gjort det samme.

7633075[/snapback]

 

smart å øke prisene når man har prisgaranti og 30 dagers returrett :thumbup:

Lenke til kommentar
Synes det var greit av elkjøp. Jeg leste et sted på forumet at det var en del wii igjen på elkjøp i sandefjord på lille juleaften. Jeg kjørte med en gang ditt fra tønsberg, fordi man ikke kunne spøre om wii på telefonen. Jeg regnet med det var utsolgt innen jeg nåde fram, men da jeg kom ditt var det 11 konsoller igjen og det var rundt 17.00.

Så oppdaget jeg at den kostet 3000kr, men jeg tror det var grunenn til at de fremdeles hadde dem inne.

7632850[/snapback]

 

ja la nå for guds skyld dem osm har nok penger skumme fløten først... (litt satt på spissen).

7632906[/snapback]

 

Har man ikke råd, så får man faen meg heller vente.

Gi faen i å klag på prisen iallefall, enhver med forretningsvett hadde gjort det samme.

7633075[/snapback]

 

smart å øke prisene når man har prisgaranti og 30 dagers returrett :thumbup:

7633099[/snapback]

 

Nå har ikke Elkjøp prisgaranti lenger, men 30 dagers retturrett har de, men spørs nå den, på måten folk behandler den (Wii) på!

Dessuten gjelder jo returretten hvis varen ser ubrukt ut.

Hvite kontrollere har nok vært ett sjakktreff fra Ninty, man ser bruken temmelig kjapt.

Lille venn, grow up.

Endret av Excelsion
Lenke til kommentar
Synes det var greit av elkjøp. Jeg leste et sted på forumet at det var en del wii igjen på elkjøp i sandefjord på lille juleaften. Jeg kjørte med en gang ditt fra tønsberg, fordi man ikke kunne spøre om wii på telefonen. Jeg regnet med det var utsolgt innen jeg nåde fram, men da jeg kom ditt var det 11 konsoller igjen og det var rundt 17.00.

Så oppdaget jeg at den kostet 3000kr, men jeg tror det var grunenn til at de fremdeles hadde dem inne.

7632850[/snapback]

 

ja la nå for guds skyld dem osm har nok penger skumme fløten først... (litt satt på spissen).

7632906[/snapback]

 

Har man ikke råd, så får man faen meg heller vente.

Gi faen i å klag på prisen iallefall, enhver med forretningsvett hadde gjort det samme.

7633075[/snapback]

 

smart å øke prisene når man har prisgaranti og 30 dagers returrett :thumbup:

7633099[/snapback]

 

Nå har ikke Elkjøp prisgaranti lenger, men 30 dagers retturrett har de, men spørs nå den, på måten folk behandler den (Wii) på!

Dessuten gjelder jo returretten hvis varen ser ubrukt ut.

Hvite kontrollere har nok vært ett sjakktreff fra Ninty, man ser bruken temmelig kjapt.

Lille venn, grow up.

7633105[/snapback]

 

tror ikke du vet hva du snakker om...elkjøp har 30 dager prisgaranti...de markedsfører det riktignok ikke, gå til en elkjøp og spør... :whistle:

Lenke til kommentar

Har man ikke råd, så får man faen meg heller vente.

Gi faen i å klag på prisen iallefall, enhver med forretningsvett hadde gjort det samme.

Dere som klarer er jo nødt til å være 12 åringer som ikke får lov av foreldrene, ellers litt eldre som ikke klarer lånet hvis de må betale ekstra for Wii.

 

Vent, så enkelt...

7633075[/snapback]

 

Jeg har lett råd til en Wii, ja, gjerne 10 av dem. Men liker ikke tanken på at folk skal sko seg på at noen bare "må" ha en. Og om jeg vil klage på prisen, så gjør jeg det som det passer meg.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, var hos elkjøp storo, og ville ha tilbake 500,- etter kjøp av wii (kjøpte for 2995), men han som var der ville ikke gi tilbake penger, da "ingen" hadde wii inne og dermed kunne ikke garantien brukes...stemmer det? isåfall velger jeg å returnere maskinen min, og heller kjøpe den igjen om rundt 1 mnd.

Lenke til kommentar
Hei, var hos elkjøp storo, og ville ha tilbake 500,- etter kjøp av wii (kjøpte for 2995), men han som var der ville ikke gi tilbake penger, da "ingen" hadde wii inne og dermed kunne ikke garantien brukes...stemmer det? isåfall velger jeg å returnere maskinen min, og heller kjøpe den igjen om rundt 1 mnd.

7744509[/snapback]

Tenkte meg til Storo i morgen. Tipper jeg gjør det samme - iallfall truer med det. De taper vel mer på dét enn å gi oss 500 kr?

Lenke til kommentar
Hei, var hos elkjøp storo, og ville ha tilbake 500,- etter kjøp av wii (kjøpte for 2995), men han som var der ville ikke gi tilbake penger, da "ingen" hadde wii inne og dermed kunne ikke garantien brukes...stemmer det? isåfall velger jeg å returnere maskinen min, og heller kjøpe den igjen om rundt 1 mnd.

7744509[/snapback]

Det finnes ingen butikker i dag som selger wii til 2495,- - alle er utsolgt og dermed ingen priskonkurranse på markedet, så dette er helt riktig. Du kan selvfølgelig returnere din Wii på 30 dagers returrett, men du får ikke returnert spillene om forseglingen er brutt.

 

Er ikke slik at "ingen" har wii inne - det er faktisk ikke en eneste butikk i oslo som har wii. (Det hadde vi hørt om på forumet her asapzulu ;))

 

Ang hva en butikk taper mest på av å ta maskin i retur og gi 500,- til dere i rabatt er nå ikke det viktigste her, for man må følge sine prinsipper som butikk.

 

Hvis ikke kan jo jeg feks kjøpe tv, og så etter 25 dager true med å returnere dersom jeg ikke får 1000,- i rabatt. Når det ikke finnes wii'er tilgjengelig med pris lavere enn det dere har kjøpt den til så er dette nøyaktig det samme :).

Lenke til kommentar
Jeg trodde dere la vekk prinsippene da dere satte opp prisen med tusen kroner.

 

Det ryktes at det kommer mer i morgen/på fredag. Vet dere også det, eller må man ha et slags bevis?

7744941[/snapback]

Det er kun et rykte, jeg har ikke hørt noe om det der jeg jobber. Iallefall når det gjelder at elkjøpbutikker skal få. Men når ting først kommer, så kommer de raskt, og til alle elkjøpsjapper.

Lenke til kommentar
Jeg trodde dere la vekk prinsippene da dere satte opp prisen med tusen kroner.

 

Det ryktes at det kommer mer i morgen/på fredag. Vet dere også det, eller må man ha et slags bevis?

7744941[/snapback]

Det er kun et rykte, jeg har ikke hørt noe om det der jeg jobber. Iallefall når det gjelder at elkjøpbutikker skal få. Men når ting først kommer, så kommer de raskt, og til alle elkjøpsjapper.

7745251[/snapback]

Så hva er det som faktisk holder for å få igjen penger på prisgarantien?

 

skal vi dra ned samme ;)

7744675[/snapback]

Ja, hvorfor ikke, selv om det ser dårlig ut med tanke på å få igjen de 500 elkjøp robba oss for.

Endret av Gønn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...