Emmah Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg har Nokia 7370 nå og den har klikka får ikke åpna galleriet , bilder . Men vet noen om en måte jeg kan få sletta de bildene da eventuelt før jeg sender den på reperasjon :S ? pliis Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Nokia 7370 har Bluetooth. Har du prøvd å kommunisere med mobilen ved hjelp av Nokia PC Suite? Kanskje du kan se bildene derfra - og eventuelt slette dem, eller overføre dem til datamaskinen? Lenke til kommentar
Emmah Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Nokia 7370 har Bluetooth. Har du prøvd å kommunisere med mobilen ved hjelp av Nokia PC Suite? Kanskje du kan se bildene derfra - og eventuelt slette dem, eller overføre dem til datamaskinen? 7550561[/snapback] Åh tusen takk , men åssen gjør man det da ? hehe .. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 har du bluetooth på maskinen din da? Eller kan du bruke Usb-kabel som han/henne ikke nevnte... Det er ganske lett det med overføring;) Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Noen som har tatt en Kåre Conradi her, eller? Må selvsagt ha blåtann eller infrarød på PCen da, om du har en forholdsvis ny bærbar er begge deler sikkert innebygd... På stasjonære PCer er ikke dette så vanlig. Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Du mener Nokia PC Suite? Jeg har versjon 6.81 (ganske ny). Den kan jeg overføre dokumenter, kontakter, meldinger, bilder og musikk med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå