AndersT2 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Noen skjermkort begynner nå å få HDMI utgang, spesielt er dette bra til HTPC bruk. Men disse må fores med ett digital lydsignal inni PCen, via kabel. Men hvilke lydkort støtter slik overføring, jeg skal ikke ha integrerte kort. Jeg har i dag Creative sitt Audigy 2 kort, og tenker å oppgradere Lenke til kommentar
radiated Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Det spørs om du kanskje trenger en overgang / spesiell kabel, men alle kort med elektrisk spdif (coax) vil funke hvis det er ok å strekke kabel fra utsiden av kabinettet og inn til skjermkortet. Creative er desverre altfor kreative når det gjelder spdif, og har på alle sine PCI-kort spdif-kontaktene plassert på obskure multipinminijackkontakter. Men de er der for de som finner ut av koblingen eller kjøper creatives spesialledning / brakett . For enkelt og greit kort med spdif, se på HDA Xplotion eller M-audio Revolution. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Jeg skal ikke ha noen kabel fra utsiden og inn i kabinettet, da kan jeg bruke det jeg har i dag. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 http://pinouts.ru/Multimedia/sb_audigy2_ad_ext_pinout.shtml Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå