Beeblebrox Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 En ny Gothic 3-patch har nettopp blitt gitt ut. Last ned patchen OBS: Husk på å gjøre dette før du oppdaterer for å unngå en mulig exploit: POSSIBLE EXPLOIT=================== To avoid using patches as an exploit: 1) unequip all items 2) save game 3) apply patch 4) load game Otherwise equipment bonuses will be counted doubly after reequipping. Changelog build 1.12: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Changelog build 1.12: CHANGES/ADDITIONS - improves questlog entries - NPCs will now survive fights agains monsters for a far longer time, making party members more useful - parrying now deducts less stamina CONTENT FIXES - fixes several story glitches TECHNICAL BUGFIXES - fixes a bug with ambient sounds - improves sound occlusion tuning - improves camera behavior in certain situations - fixes several physics and movement related bugs Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Nydelige saker. Endelig er NPC'ene litt mer brukbare. Tror sannelig jeg skal ta opp spillet igjen nå, da jeg, i tillegg til denne patchen, har satt inn 1GB mer ram (DDR2) og en Core 2 Duo-prosessor. Nå skal det ikke gå så dårlig. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) YAY! Jeg spillert fortsatt G3, og har enda ikke langt det ifra meg (bortsett fra en liten stund de siste dagene grunnet formatering av PC'n) .. Håper den gjør mye bra! ..på en annen side, så reddet v1.09 patchen meg! Den fiksa Savegame-feilen.. EDIT: Må jeg legge inn alle de andre patchene først, tror dere.. eller holder det bare med siste? (siden jeg har formatert og ikke lagt inn spillet på nytt igjen enda..) Endret 25. desember 2006 av Bone Lenke til kommentar
krist2 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 går bra å bare legge inn den siste (1.12) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hmm... Jeg uneqippet ikke tingene mine (orket ikke), men de fikk faktisk ikke dobbel kraft, eller hva det var som skulle skje! Uansett, nå har jeg begynt å bevege meg ned til Varant for første gang. Veldig koselig der nede. Fint å se nye folk og dyr. Ble litt lei av Nordmar en stund. Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 nesten alle tingene man trenger i quester er plutselig borte(satan). Det er så jævlig. Måtte avinstallere spillet for og få patchen vekk Lenke til kommentar
Bone Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 nesten alle tingene man trenger i quester er plutselig borte(satan).Det er så jævlig. Måtte avinstallere spillet for og få patchen vekk 7580656[/snapback] Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 nesten alle tingene man trenger i quester er plutselig borte(satan).Det er så jævlig. Måtte avinstallere spillet for og få patchen vekk 7580656[/snapback] Haha, noe så snodig. Har aldri opplevd mange problematiske bugs med Gothic 3, men den der tar nesten kaka. Jeg har i allefall ikke kommet over den. PS: Du MÅ ikke avinstallere spillet for å "depatche" spillet. Det finnes programmer som gjør det. Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har du link til et program jeg kan depatche spillet med?? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Har du link til et program jeg kan depatche spillet med?? 7591990[/snapback] Niks. Husker ikke engang navnet på noen av dem (har aldri prøvd dem selv), men jeg vet de finnes. Prøv å søke litt i Google etter "game depatcher" eller "game patch remover" - eller noe lignende. Dessuten så jeg her om dagen under "legg til/fjern programmer" at det går an å fjerne G3-patchen derifra. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 tenkte jeg muligens skulle prøve og kjøpe gothic3, men mister mer og mer lyst jo mer jeg leser om det, det virker jo som om det er stappa fult av bugs, og det virker som det krever noe sinnnsykt av maskinen. så er spørsmålene: blir spillet mye mer spillbart med patchene innstalert? og hvis jeg instalerer patchene, må jeg instalere den første patchen også gå oppover, eller kan jeg hoppe rett til å instalere den siste patchen? Lenke til kommentar
Mit Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 tenkte jeg muligens skulle prøve og kjøpe gothic3, men mister mer og mer lyst jo mer jeg leser om det, det virker jo som om det er stappa fult av bugs, og det virker som det krever noe sinnnsykt av maskinen. så er spørsmålene: blir spillet mye mer spillbart med patchene innstalert? og hvis jeg instalerer patchene, må jeg instalere den første patchen også gå oppover, eller kan jeg hoppe rett til å instalere den siste patchen? 7611116[/snapback] ja det er bare og instalere den siste, jeg gjorde det i hvert fall Klart det er noen få bugs men jeg mener spillet er ganske så spillbart nå, det største problemet mitt er lagg, virker nesten ikke som spillet bruker rammen, kun harddisken (sykt irriterende ) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. desember 2006 Del Skrevet 31. desember 2006 Ja, dårlige harddisker har jeg levet lenge med. Får FPS-drop i alle spill. ALLE spill. Uansett, Gothic 3 er absolutt spillbart nå. Det er langt ifra så bra som G2, men det duger. Et fint lite rollespill, som en kan bruke mange timer på. Bare pass på at du A: Har en kraftig PC, eller B: ikke er noen grafikkhore. Spillet har veldig fin grafikk, men skal du kunne oppleve denne grafikken, må du nok ha en litt speedy PC. Lenke til kommentar
GothicGuy Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Helt sikker på at man får absolutt alle updates effektene av bare den siste patchen.. her http://download.piranha-bytes.com/gothic3/Changelog-112.txt står det ganske mye bra å ha med.. og om man bare får den nye er det mye igjen.. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Spillet har blitt bra ja, men det er fortsatt en Bug som irriterer meg veldig, det er det at NPC'er noen ganger spaserer rett inn i fjell/vegger og ikke kommer ut, har sett det noen ganger og da må det loades og ting gjøres om igjenn Dette MÅ nesten fikses i neste patch, og selvfølgelig det at spillet krasjer etter noen timer spilling, det hender hver gang jeg spiller lenge. Om de fikser det med dårlig ytelse blir jeg også glad Men ja spillet blir bedre og bedre og jeg spiller mer og mer. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Haha, den buggen der er utrolig irriterende når man kommer til steder som det tempelet i ørkenen. Der står skjeletter og skyter på deg med bue - fra INNI veggene! Man må løpe langt vekk og få dem til å følge etter deg for at du skal kunne ta dem. Latterlig bug altså. Skulle tro de aldri sjekka ut det tempelet der da de lagde det. Lenke til kommentar
GothicGuy Skrevet 11. januar 2007 Del Skrevet 11. januar 2007 Vet vi at man får absolutt alle updates i den siste 60mb store patchen? eller må man nedlaste alle sammen? Lenke til kommentar
Zithor Skrevet 12. januar 2007 Del Skrevet 12. januar 2007 Det skal holde å laste ned den siste patchen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå