Gå til innhold

Virtua Fighter 5 til Xbox 360!

kewell79

Anbefalte innlegg

Uenig. Da ender vi bare opp med masse multiplatform spill og evt må man kjøpe TRE konsoller for å få muligheten til å spille alle bra exclusives..

Nei huff og huff.

7553460[/snapback]

Og med ett monopol av MS, Nintendo eller Sony?

Hva får vi da?

7553491[/snapback]

Konkurranse mellom spillutviklere. KAoff

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uenig. Da ender vi bare opp med masse multiplatform spill og evt må man kjøpe TRE konsoller for å få muligheten til å spille alle bra exclusives..

Nei huff og huff.

7553460[/snapback]

Og med ett monopol av MS, Nintendo eller Sony?

Hva får vi da?

7553491[/snapback]

Konkurranse mellom spillutviklere. KAoff

7553496[/snapback]

Ja kanskje det!

Selv ser jeg for meg en industri som kommer til å stagnere!

Priser som fordobles! Og ting som "Coming to XBOX363 FIFA 2015 Novermber Edition, Requires the 3x Green-Ray addon sold seperately and a monthly fee of $59.99 for online play with verification through Windows Vista++ SP2!

For å si det på en annen måte, jeg tviler på at Sony hadde kommet med en PS3 riktig enda om det ikke fantes noen Nintendo eller MS, og uansett hvor gode spillutviklere blir over tid hadde de aldri fått til noe som feks Alan Wake eller MGS4 på PS2...

Lenke til kommentar
De fleste eksklusive titler går nå over og forblir på Xbox. Å de som de ikke har og som andre har eksklusivt. Kjøper de.

7552178[/snapback]

Øh, hvilke titler er det egentlig som har gått over til Xbox og forblitt eksklusive der?

7552253[/snapback]

Det vil jeg også vite. Eller tar du ting bare ut av løse luften Bromlexl?

Lenke til kommentar
PS3 versjonen kommer ut i Februar, mens 360 kommer i November eller noe slikt. :-/

For 360-fansen som ikke har spillt dette, kan jeg nevne at VF5 er en serie som ikke kommer til å spilles online.

7554288[/snapback]

Jeg tipper at 360-versjonen vil ha full onlinestøtte for spilling via nettet. Delvis fordi MS stort sett krever det av slike titler, og delvis fordi MS kan tilby Sega mer eller mindre ferdig kode som gjør det enkelt å legge til onlinestøtte. I tillegg vil onlinestøtte selge bøtter og spann flere spill, og akkurat det er jo et godt poeng for Sega.

Lenke til kommentar
enda et slag i trynet for ps3 og sce :no:  hvis det fortsetter sånn så er det  store kjanser for at ms vil ta over konsoll tronen  og det ville både vært helt for jævlig :mad:  og det ville betydd  slutten på ps :cry:

7550326[/snapback]

Hvis MS tar alle spill fra PS, akn man da bare skifte konsoll :)

Lenke til kommentar
Her er en video av Virtua Fighter 5 til ps3. Anbefaler at dere laster ned hd filmen. 300 MB.

7557064[/snapback]

Hmm syns det var noe som ikkje stemte med spillet. Hastigheten var lit merkelig til tider, syns DOA4 ser ein god del bedre ut også. Ihvertfall med tanke på flotte og detaljerte bakgrunner.

Lenke til kommentar
Hvordan er dette spillet i forhold til Dead or Alive? Har aldri prøvd det.

7553774[/snapback]

Det er endel bedre, iforhold til fighting-comboer, og slikt at du faktisk må trene på å bli god. Det er også det mest populære arcade-spillet om fighting, i USA og Japan, som har endel pengeturneringer o.l.

VF-serien kommer ikke til å kunne spilles online dog.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
enda et slag i trynet for ps3 og sce :no:  hvis det fortsetter sånn så er det  store kjanser for at ms vil ta over konsoll tronen  og det ville både vært helt for jævlig :mad:  og det ville betydd  slutten på ps :cry:

7550326[/snapback]

Virtua Fighter er vel ikke akuratt et spill som selger konsoller, og jeg skjønner egentlig godt at Sega vil ha det ut på så mange platformer som mulig for å tjene inn budsjett.

Sony er jo fortsatt i besittelse av Tekken, jeg ville først begynnt å bekymre meg når det går multiplatform.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...