arnizzz Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Uenig. Da ender vi bare opp med masse multiplatform spill og evt må man kjøpe TRE konsoller for å få muligheten til å spille alle bra exclusives.. Nei huff og huff. 7553460[/snapback] Og med ett monopol av MS, Nintendo eller Sony? Hva får vi da? 7553491[/snapback] Konkurranse mellom spillutviklere. KAoff Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Uenig. Da ender vi bare opp med masse multiplatform spill og evt må man kjøpe TRE konsoller for å få muligheten til å spille alle bra exclusives.. Nei huff og huff. 7553460[/snapback] Og med ett monopol av MS, Nintendo eller Sony? Hva får vi da? 7553491[/snapback] Konkurranse mellom spillutviklere. KAoff 7553496[/snapback] Ja kanskje det! Selv ser jeg for meg en industri som kommer til å stagnere! Priser som fordobles! Og ting som "Coming to XBOX363 FIFA 2015 Novermber Edition, Requires the 3x Green-Ray addon sold seperately and a monthly fee of $59.99 for online play with verification through Windows Vista++ SP2! For å si det på en annen måte, jeg tviler på at Sony hadde kommet med en PS3 riktig enda om det ikke fantes noen Nintendo eller MS, og uansett hvor gode spillutviklere blir over tid hadde de aldri fått til noe som feks Alan Wake eller MGS4 på PS2... Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Ammagad som denne tråden har sklidd ut... On topic: VF spillene har jeg mangen gode minner fra så dette tror jeg kan bli meget bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hvordan er dette spillet i forhold til Dead or Alive? Har aldri prøvd det. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 hvorfor heter det virtua istedet for virtual? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Vi bør vel belage oss på at mange 3 party spill vil komme til både xbox 360 og ps3. Ikke før at xbox 360 og ps3 har flere titalls millioner konsoller vil de kanskje lansere på bare en konsoll. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 det tror jeg også Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 PS3 versjonen kommer ut i Februar, mens 360 kommer i November eller noe slikt. :-/ For 360-fansen som ikke har spillt dette, kan jeg nevne at VF5 er en serie som ikke kommer til å spilles online. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 De fleste eksklusive titler går nå over og forblir på Xbox. Å de som de ikke har og som andre har eksklusivt. Kjøper de. 7552178[/snapback] Øh, hvilke titler er det egentlig som har gått over til Xbox og forblitt eksklusive der? 7552253[/snapback] Det vil jeg også vite. Eller tar du ting bare ut av løse luften Bromlexl? Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 (endret) nintendo, micro og sony kunne slått seg sammen og lagd den ultimate konsoll som heter wixbops!! men kansje litt krangling om hvilken kontroller de skulle bruke..... Endret 22. desember 2006 av snupe Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 nintendo, micro og sony kunne slått seg sammen og lagd den ultimate konsoll som heter wixbops!! men kansje litt krangling om hvilken kontroller de skulle bruke..... 7556717[/snapback] Pøh, den skulle da helt klart ha hett PSThriiSixty. Lenke til kommentar
lolzormaxor Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 ja.... din var bedre:D Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Her er en video av Virtua Fighter 5 til ps3. Anbefaler at dere laster ned hd filmen. 300 MB. Lenke til kommentar
Heales Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 PS3 versjonen kommer ut i Februar, mens 360 kommer i November eller noe slikt. :-/ For 360-fansen som ikke har spillt dette, kan jeg nevne at VF5 er en serie som ikke kommer til å spilles online. 7554288[/snapback] Jeg tipper at 360-versjonen vil ha full onlinestøtte for spilling via nettet. Delvis fordi MS stort sett krever det av slike titler, og delvis fordi MS kan tilby Sega mer eller mindre ferdig kode som gjør det enkelt å legge til onlinestøtte. I tillegg vil onlinestøtte selge bøtter og spann flere spill, og akkurat det er jo et godt poeng for Sega. Lenke til kommentar
kavorka Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 De må seriøst ta seg tid til å fikse onlinemulighet på VF5, det kan umulig være SÅ mye jobb på et slåssespill. Her bør MS stå litt på krava. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 enda et slag i trynet for ps3 og sce hvis det fortsetter sånn så er det store kjanser for at ms vil ta over konsoll tronen og det ville både vært helt for jævlig og det ville betydd slutten på ps 7550326[/snapback] Hvis MS tar alle spill fra PS, akn man da bare skifte konsoll Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Her er en video av Virtua Fighter 5 til ps3. Anbefaler at dere laster ned hd filmen. 300 MB. 7557064[/snapback] Hmm syns det var noe som ikkje stemte med spillet. Hastigheten var lit merkelig til tider, syns DOA4 ser ein god del bedre ut også. Ihvertfall med tanke på flotte og detaljerte bakgrunner. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hvordan er dette spillet i forhold til Dead or Alive? Har aldri prøvd det. 7553774[/snapback] Det er endel bedre, iforhold til fighting-comboer, og slikt at du faktisk må trene på å bli god. Det er også det mest populære arcade-spillet om fighting, i USA og Japan, som har endel pengeturneringer o.l. VF-serien kommer ikke til å kunne spilles online dog. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 enda et slag i trynet for ps3 og sce hvis det fortsetter sånn så er det store kjanser for at ms vil ta over konsoll tronen og det ville både vært helt for jævlig og det ville betydd slutten på ps 7550326[/snapback] Virtua Fighter er vel ikke akuratt et spill som selger konsoller, og jeg skjønner egentlig godt at Sega vil ha det ut på så mange platformer som mulig for å tjene inn budsjett. Sony er jo fortsatt i besittelse av Tekken, jeg ville først begynnt å bekymre meg når det går multiplatform. Lenke til kommentar
LarsBarstad Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Nesten så jeg får lyst til å finne frem Dreamcasten bare for å spille Virtua Fighter 3... Sammenlignet med Tekken / DOA så synes jeg det ble mer finesse med VF. Kan være det er fordi jeg aldri har blitt god i Tekken / DOA! Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå