Gå til innhold

Virtua Fighter 5 til Xbox 360!


kewell79

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mulig det er et slag i trynet for Sony, men for oss spillere er det iallefall positivt at det blir færre og færre eksklusive titler....

7550351[/snapback]

BULLSHIT!

 

De fleste eksklusive titler går nå over og forblir på Xbox. Å de som de ikke har og som andre har eksklusivt. Kjøper de.

 

Så at dette er bra for gamere er vel tvilsomt. Bra for 360 eiere, ja. Men gamere. Ikke fult så mye :ph34r:

Lenke til kommentar
Mulig det er et slag i trynet for Sony, men for oss spillere er det iallefall positivt at det blir færre og færre eksklusive titler....

7550351[/snapback]

BULLSHIT!

 

De fleste eksklusive titler går nå over og forblir på Xbox. Å de som de ikke har og som andre har eksklusivt. Kjøper de.

 

Så at dette er bra for gamere er vel tvilsomt. Bra for 360 eiere, ja. Men gamere. Ikke fult så mye :ph34r:

7552178[/snapback]

 

Så du mener at eksklusive titler er bra for oss? Er det ikke bedre hvis man slipper å kjøpe 2-3 konsoller for å spille alle de spillene man ønsker å spille?

Lenke til kommentar
Mulig det er et slag i trynet for Sony, men for oss spillere er det iallefall positivt at det blir færre og færre eksklusive titler....

7550351[/snapback]

BULLSHIT!

 

De fleste eksklusive titler går nå over og forblir på Xbox. Å de som de ikke har og som andre har eksklusivt. Kjøper de.

 

Så at dette er bra for gamere er vel tvilsomt. Bra for 360 eiere, ja. Men gamere. Ikke fult så mye :ph34r:

7552178[/snapback]

 

Så du mener at eksklusive titler er bra for oss? Er det ikke bedre hvis man slipper å kjøpe 2-3 konsoller for å spille alle de spillene man ønsker å spille?

7552196[/snapback]

Vel selvsagt er det jo bra at man ikke trenger 2-3 konsoller. For da blir det til slutt en konsoll som er spillkonsollen. Å jeg donerer mine nøtter viss ikke microsoft ender opp med spillmonopol til slutt. De gjør alle de rette trekkene. Selger på tap, stjeler mer en sony og tar mer titler over til sin plattform. Så de kan fortsette å si at den eneste plassen du kan spille det og det vil være "on a Xbox 360" (som peter moore har sagt mer en en gang)

 

Å jeg synes ikke dette er bra for gameing. Fordi monopol aldri fører til bedre produkter. Vi vet jo at Telenor ikke sank prisene så mye før netcom kom og de andre selskapene kom.

 

Så jeg må nok beklage at jeg ikke ser på det like posetivt som alle andre. Jeg liker gode spill like mye som andre. Å jeg vil at de skal forsette å lage gode spill.

 

Et annet godt eksempel fra spillverden er jo EA og deres oppkjøps ekstravagansa. Å vi vet jo alle hvor mye bedre og vellgjorte spillene blir når de få EA logoen på seg :roll:

Lenke til kommentar
Vel selvsagt er det jo bra at man ikke trenger 2-3 konsoller. For da blir det til slutt en konsoll som er spillkonsollen. Å jeg donerer mine nøtter viss ikke microsoft ender opp med spillmonopol til slutt. De gjør alle de rette trekkene. Selger på tap, stjeler mer en sony og tar mer titler over til sin plattform. Så de kan fortsette å si at den eneste plassen du kan spille det og det vil være "on a Xbox 360" (som peter moore har sagt mer en en gang)

 

Å jeg synes ikke dette er bra for gameing. Fordi monopol aldri fører til bedre produkter. Vi vet jo at Telenor ikke sank prisene så mye før netcom kom og de andre selskapene kom.

 

Så jeg må nok beklage at jeg ikke ser på det like posetivt som alle andre. Jeg liker gode spill like mye som andre. Å jeg vil at de skal forsette å lage gode spill.

 

Et annet godt eksempel fra spillverden er jo EA og deres oppkjøps ekstravagansa. Å vi vet jo alle hvor mye bedre og vellgjorte spillene blir når de få EA logoen på seg :roll:

 

Det kommer ikke til et monopol så lenge Nintendo gjør det såpass bra. De har noen eksklusive franchiser som alltid vil selge systemer.

 

Fatter vel ikke helt hvorfor du har fått for deg at MS får monopol fordi det blir færre eksklusive titler. Det går jo begge veier. Oblivion og Ninja Gaiden er jo eksempler på spill som har gått den andre veien. Og noen eksklusive titler blir det alltid da MS og Sony har sine egne spillselskap.

Lenke til kommentar
Mulig det er et slag i trynet for Sony, men for oss spillere er det iallefall positivt at det blir færre og færre eksklusive titler....

7550351[/snapback]

BULLSHIT!

 

De fleste eksklusive titler går nå over og forblir på Xbox. Å de som de ikke har og som andre har eksklusivt. Kjøper de.

 

Så at dette er bra for gamere er vel tvilsomt. Bra for 360 eiere, ja. Men gamere. Ikke fult så mye :ph34r:

7552178[/snapback]

 

Så du mener at eksklusive titler er bra for oss? Er det ikke bedre hvis man slipper å kjøpe 2-3 konsoller for å spille alle de spillene man ønsker å spille?

7552196[/snapback]

Vel selvsagt er det jo bra at man ikke trenger 2-3 konsoller. For da blir det til slutt en konsoll som er spillkonsollen. Å jeg donerer mine nøtter viss ikke microsoft ender opp med spillmonopol til slutt. De gjør alle de rette trekkene. Selger på tap, stjeler mer en sony og tar mer titler over til sin plattform. Så de kan fortsette å si at den eneste plassen du kan spille det og det vil være "on a Xbox 360" (som peter moore har sagt mer en en gang)

 

Å jeg synes ikke dette er bra for gameing. Fordi monopol aldri fører til bedre produkter. Vi vet jo at Telenor ikke sank prisene så mye før netcom kom og de andre selskapene kom.

 

Så jeg må nok beklage at jeg ikke ser på det like posetivt som alle andre. Jeg liker gode spill like mye som andre. Å jeg vil at de skal forsette å lage gode spill.

 

Et annet godt eksempel fra spillverden er jo EA og deres oppkjøps ekstravagansa. Å vi vet jo alle hvor mye bedre og vellgjorte spillene blir når de få EA logoen på seg :roll:

7552252[/snapback]

 

Du er klar over Sony har hatt bortimot konsoll monopol i over 10 år nå ? Hadde det ikke vært for MS så hadde de nok hatt 95% markedsandel istedenfor bare 70-80%...

 

Kan du ikke heller bare si rett ut at du er en Sony fanboy ? MS kommer aldri til å klare å dominere slik som Sony har gjort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

tror MS har gjort et veldig stort trekk med 360, de kommer til og ta enda mer av markedet på neste Xbox,

 

man må heller ikke glemme at folk som lager spill skal tjene penger.

så hvis Sony ikke leverer maskinen, eller folk ikke kjøper den, er det smarteste for utviklere og lage spillet også til "konkurenten" altså MS.

se hva som skjedde med GTA, det var et bra trekk, de kommer til og tjene mye mer ved og selge på begge konsoller.

 

forundrer meg ikke hvis andre store tiltler til PS3, finner veien til xbox,

begrund av salgs tal osv.... hvis maskinen er for vansklig og utvikle til, tar masse tid og penger, når de kan gjøre det samme på 360 til halv parten av penger og tid...

 

MS kjøper opp fler og fler store spill firmaer, for og få ekslusivitet.

Lenke til kommentar

@Bromlexl:

 

Eg deler bekymringa di for at MS skal skaffe seg monopol i konsollmarknaden òg. Eg har sett dei skvise ut konkurrentane før, og dei vil sikkert gjere det samme igjen. Når det er sagt, er eg GLAD for at Sony blir pressa attende til ein mindre totalt dominerande posisjon. Eg skulle berre ønske det var nokon andre enn Microsoft som gjorde det. Ikkje fordi Microsoft er noko spesielt mykje ondare enn andre bedrifter, men fordi dei har eit eksisterande monopol som dei kan ause ubegrensa ressursar ut av, og dermed ikkje konkurrerar på lik linje med dei andre. Og litt fordi eg ikkje likar tanken på at ein gedigen amerikansk korporasjon på sikt skal kontrollere all elektronikken i leilegheita mi. Ok, so kanskje eg ser på dei som litt ondare.

 

Men no blir det vel bråk...det er ikkje lov å antyde at Microsoft er skumlare enn Fjellpulken AS. Eller at der er ein samanheng mellom kontroll av ressursar og makt. ;)

 

EDIT: Ved nærmare ettertanke, er kanskje ikkje "GLAD" det rette ordet, sidan det har vore klart heile tida att det er Microsoft som skubbar Sony attende. Men poenget er at eg synest det er positivt med meir konkurranse. :)

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

Man kan få lov til å mene det meste om Microsoft, men spørsmålet er hvor mye av det som er relevant for hvordan firmaet er idag, og hvor mye som henger igjen fra hvordan de var tidligere.

 

At Microsoft har drevet med mye shady business tidligere er det vel ingen som kan nekte for, noe som har bidratt til mye hat, og at de ble uglesett uansett hva de gjorde. Fullt fortjent, selvsagt. Men, slik jeg ser det idag, har de virkelig forbedret seg (snakker om den avdelingen som er relevant for denne delen av forumet nå, spillavdelingen. Hva de gjør med operrativsystemer o.l. er like uinteressant og irrelevant for min del som Sonys dårlige batterier er for mitt syn på PS3). De harfått mye skryt for sine devkits, og de har vært flinke til å støtte utviklere med både know-how, penger og personell. De står som utgivere til meget spennende titler som f.eks. Viva Piñata, Gears of War, Mass Effect, Blue Dragon og Too Human for å nevne noen - alle "store", nye IP'er med stor mulighet for å floppe totalt. Dette er modig gjort i en bransje som i nyere tid har hatt en tendens til å klamre seg fast til oppfølgere og atter oppfølgere.

 

Synes ærlig talt MS har gjort utrolig mye bra i det siste, og at de skal skryt for dette. Mye snakk om at de "kjøper" opp hele bransjen, men de eneste oppkjøpene av betydning jeg kan huske fra de senere årene er Rare (som de ga litt for mye for, kanskje) og Lionhead Studios (som mest sannsynlig hadde endt opp hos EA hvis ikke MS hadde betalt. Gudskjelov).

 

Nei, vi fortjener vel alle en ny sjanse? Dagens MS er ihvertfall et ok firma i min bok, inntil det motsatte er bevist.

 

Og husk: To err is human. To forgive is divine.

:wee:

Lenke til kommentar

Jau, disse bekymringane til kay og bromle er litt overdrivne meinar eg.

Korkje SONY eller Microsoft har kun reint mel i posen. Ikkje Nintendo heller.

Å anka på at du har eit Microsoft produkt i stuga, meiner eg er bordeline paranoia - og noko slikt burde ein kansje få sjekka.

 

Kay, eg har ingenting i mot deg, og du kjem alltid med gode grunnar, og gode argument. Utanom når du skal sei kva du syns om Microsoft.

 

No skal eg fortelje deg noko;

Nintendo, SONY, ja, til og med Microsoft. Dei er selskap, multi-million-dollar selskap, som berre er ute etter ei ting. Nemlig. Pengane dine. Og mine.

Dei drit tynt i om me har det morosamt med maskina eller ikkje. Me er alle samen ei lita brikke i eit større puslespel for dei, som dei kallar, "fiscal year".

Lenke til kommentar

 

Men no blir det vel bråk...det er ikkje lov å antyde at Microsoft er skumlare enn Fjellpulken AS. Eller at der er ein samanheng mellom kontroll av ressursar og makt. ;)

 

Kay

7553065[/snapback]

 

Jeg kan ikke fordra Sony sin arrogante holdning, men jeg tror og håper da at vi for guds skyld får se både PS4, PS5 & PS6 etc i årene fremover!

Konkuranse mellom 3 store selskaper kommer kun oss gamere til gode, det håper jeg inderlig alle klarer å se, uansett hvilket side man måtte holde med!

Lenke til kommentar

 

Men no blir det vel bråk...det er ikkje lov å antyde at Microsoft er skumlare enn Fjellpulken AS. Eller at der er ein samanheng mellom kontroll av ressursar og makt. ;)

 

Kay

7553065[/snapback]

 

Jeg kan ikke fordra Sony sin arrogante holdning, men jeg tror og håper da at vi for guds skyld får se både PS4, PS5 & PS6 etc i årene fremover!

Konkuranse mellom 3 store selskaper kommer kun oss gamere til gode, det håper jeg inderlig alle klarer å se, uansett hvilket side man måtte holde med!

7553361[/snapback]

 

Uenig. Da ender vi bare opp med masse multiplatform spill og evt må man kjøpe TRE konsoller for å få muligheten til å spille alle bra exclusives..

 

Nei huff og huff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...