Feyd Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hei Er på utkikk etter et videokamera jeg kan bruke sammen med et rimelig og bra kamera hus. Har kikket på modeller både fra Sony og Panasonic, men problemet kommer mhp på pris for undervannshus. Ikelite er en seriøs levrandør her, men prisene så vidt jeg kan se kommer raskt opp imot 10 000. Alternativ foreløpig: * Panasonic NV-GS180EG-S * Sony DCR-HC46E Har og sjekket Sanyo Xacti HD1 modellen og et rimelig kamera hus som finnes til dette, men pga dårlige tester og tilbakemeldinger så er dette egentilg uaktuelt. Et annet alternativ er å bruke filmfunksjonen på et fotoapparat siden undervannshusene for de digitale fotoapparatene er mye rimeligere. Er det noen som har noen forslag på kombinasjoner av hus og kamere? Ønsker ikke noen DVD kamera. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Om du ikkje skal djupare enn 10m kan kanskje undervatnsposar vere eit alternativ. Videoutstyr.no har nokre slike, og dei koster mykje mindre enn 10k. Er usikker på om nokon av dei passer til dei aktuelle kameraa, men du kan jo ta kontakt med Videoutstyr og høyre. Lenke til kommentar
Feyd Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Skal ha et kamera som går ned til ca 40m. Samme spesifikasjonene som undervannshusene til digitale fotoapparat. Ikke lett dette her....., men kan være en ide å handle kamera først så kjøpe hus etterpå slik at det ikke påvirker kameravalget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå