DiscoDown Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har et d-link 530-tx. Harddisken min fikk nok i går og jeg måtte sette opp windows på en ny disk, men nå som jeg har fått opp alt igjen så finner plutselig ikke windows nettverkskortet mitt lenger. Jeg har mine tvil om at nettverkskortet har blitt ødelagt når det funket fint før jeg satt opp win på nytt... Har prøvd kortet på alle ledig pci slots, men med samme resultat. Har ikke prøvd å sette inn noe driver o.l, fordi i følge d-link sin nettside så kan man ikke laste ned drivere til dette kortet for xp, og at xp fra før skal ha drivere til det. Noen som har noe anelse om hva det kan være? Lenke til kommentar
hiper Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 prøv noen litt gamlere drivere de funker vanligvis på xp også. sjekk enhetsbehandling om det er noen utropstegn på nettverkskortet Lenke til kommentar
DiscoDown Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 prøv noen litt gamlere drivere de funker vanligvis på xp også. sjekk enhetsbehandling om det er noen utropstegn på nettverkskortet 7550169[/snapback] Kan prøve det. Som sagt windows skjønner ikke engang at jeg har et skjermkort i, så finner ikke kortet på enhetsbehandling engang.. Lenke til kommentar
hiper Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 inntstaler driver til skjermkortet kansje? Lenke til kommentar
DiscoDown Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 inntstaler driver til skjermkortet kansje? 7550213[/snapback] Ops mente nettverkskort ! Lenke til kommentar
hiper Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 prøvd med noen litt gamlere drivere fra nettsiden da? kan godt hende det funker utmerket? prøvd og trykk legg til maskinvare da? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Vanskelig å si hva som er problemet. Prøv å legg til kortet manuelt. Et nytt nettverkskort koster 75.- hos f.eks komplett.no så det er vel ikke noen katastrofe om kortet ikke fungerer lengre... Driver for win2k finner du her http://www.softwarepatch.com/utilities/dlink-dfe530tx.html og den går sikkert til winxp også. Endret 21. desember 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå