Nevnarion Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Okey, my bad. 17 selvsagt. Han er dog ikke 17 enda heller da, men blir det så snart bok 7 er igang. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg vet ikke om jeg tør å lese den. Jeg ba en venninne spoile hvem som døde i sekseren, og da ble den straks mye lettere å lese, og jeg begynte fortsatt å gråte da jeg leste det avsnittet der han dør.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg tror nok også at Harry dør i den siste boken, av den enkle grunn at hun ikke kan skrive flere bøker om han. Men man kan igrunn aldri vite, og det er mye vi ikke vet. Heldigvis! Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Lenger opp i denne kategorien finnes en hel samletråd for Harry Potter. Dette blir litt smør på flesk. Et lite tips kan være å be trådstarter i den andre tråden, Tonio, om å legge inn den nye informasjonen i førsteposten. Så vi stenger denne for å holde litt orden ##Stenges## Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg