Rivers Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Tittelen ble avslørt i dag... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Harry Potter and the Deathly Hallows LINK Og hvis ryktene stemmer så kommer den i juli. Gjett om jeg gleder meg Endret 21. desember 2006 av Rivers Lenke til kommentar
genstian Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Den boka da J.K tar livet av Potter i siste kapitel? Så det på BBC en eller annen gang. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Den boka da J.K tar livet av Potter i siste kapitel? Så det på BBC en eller annen gang. 7556411[/snapback] Er nok bare et av mange rykter. Men det er ikke umulig. J.K. kan komme til å ta livet av han, men det får vi ikke vite før vi sitter med boka i hånda. Det som er helt sikkert er at minst to kommer til å dø. Mye spekulasjon om at boka (nummer 7) kommer ut den 07.07.07 Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Rowling kommer aldri i verden til å ta livet av Harry Potter. Hun tør ikke. I guarantee. Hun ville blitt mer upopulær enn Osama Bin Laden. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Rowling kommer aldri i verden til å ta livet av Harry Potter. Hun tør ikke. I guarantee. Hun ville blitt mer upopulær enn Osama Bin Laden. 7557534[/snapback] Det er det som gjør det så spennendes. Hun kan! Hun har allerede tatt livet av Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Sirius Black og Albus Dumbledor Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Oh, høres spennede ut. Må innrømme at haka falt ganske langt ned da albus og sirius døde. Stor skuffelse. Hvis hun tar livet av harry potter så dør han nok etter voldemort eller samtidig med Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Det er det som gjør det så spennendes. Hun kan! Nei. De er peanuts i forhold. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Merker at en del av meg virkelig håper at hun tar livet av Harry. Det ville gått imot alt som er logisk i en barnebok (og dermed kan ingen noen gang mer kalle Harry Potter barnebøker), dessuten ville det satt en stopper for de som hardnakket mener at det aldri kommer til å skje at hun tør. For det er jo spørsmålet. Selvsagt kan hun. Men tør hun? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Det er det som gjør det så spennendes. Hun kan! Nei. De er peanuts i forhold. 7557704[/snapback] JK Rowling har selv sagt at hun er i tvil... skal ... skal ikke ... skal ... skal ikke ... En av grunnene til at hun vurderer å ta livet av Harry (neeei ) skal være at da kan ingen lage egne historier med Harry. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hvis Harry dør tror jeg seriøst jeg griner.. Hater fortellinger med sånn slutt, nesten litt unødvendig : P Slutten i Ringenes Herre var en god slutt, selv om den nesten var litt trist den også. Alle levde i alle fall "happily to the end of their days". Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 JK Rowling har selv sagt at hun er i tvil... skal ... skal ikke ... skal ... skal ikke ... Skaper spenning rundt siste bok. God reklame. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Merker at en del av meg virkelig håper at hun tar livet av Harry. Det ville gått imot alt som er logisk i en barnebok (og dermed kan ingen noen gang mer kalle Harry Potter barnebøker), dessuten ville det satt en stopper for de som hardnakket mener at det aldri kommer til å skje at hun tør.For det er jo spørsmålet. Selvsagt kan hun. Men tør hun? 7557813[/snapback] I det siste har ikke Potter vært særlig barnebokaktige uansett. håper Harry dør, er lei av ham, desutten gjør det at Rowling klarer å ikke skrive en nummer 8. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Hvis Harry dør tror jeg seriøst jeg griner.. Hater fortellinger med sånn slutt, nesten litt unødvendig : P Slutten i Ringenes Herre var en god slutt, selv om den nesten var litt trist den også. Alle levde i alle fall "happily to the end of their days". 7557836[/snapback] JK skriver ikke Hollywood fortellinger hvor figurene er enten sorte eller hvite. Du skal ikke se lenge på en film før du vet med ganske stor sikkerhet hvem som kommer til å leve og hvem som kommer til å dø. Severus Snape er slem, ja, men han er sannsynligvis ikke en tilhenger av Lord Voldemort. Han er på Harrys side selv om han drepte Dumbledor ... men han hater Harry. Merker at en del av meg virkelig håper at hun tar livet av Harry. Det ville gått imot alt som er logisk i en barnebok (og dermed kan ingen noen gang mer kalle Harry Potter barnebøker), dessuten ville det satt en stopper for de som hardnakket mener at det aldri kommer til å skje at hun tør.For det er jo spørsmålet. Selvsagt kan hun. Men tør hun? 7557813[/snapback] I det siste har ikke Potter vært særlig barnebokaktige uansett. håper Harry dør, er lei av ham, desutten gjør det at Rowling klarer å ikke skrive en nummer 8. 7558583[/snapback] Harry Potter var alltid ment å være en serie på 7 bøker. Der skal det stoppe. Når den første boka ble gitt ut i 1997 så var det siste kapitelet i bok 7 allerede skrevet. Mens allt imellom var planlagt men ikke skrevet. Siste ordet i bok 7 er: "... scar." Lenke til kommentar
Rakash Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Får å drepe alle gledene til de som ønsker at Harry skal dø,vil jeg bare føye til at Jo selv har sagt at i bok 7 vil Harry endelig kunne slippe fri fra "fangenskapet" hos familien sin the Dursleys. Så det betyr nok at han fint vil overleve bok 7 også Hva folk gjør på en post som dette hvis de ikke bryr seg om HP er for meg et stort spørsmål men det er opp til den enkelte Må også føye til at jeg GLEEEEEEEDER meg til siste bok Ganske spennende tittel også må jeg si. Litt mystisk Lurer bare på hva det kan bety... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 1. Hallows kan referere til Halloween når Harrys foreldre ble drept.2. Hallows kan også bety en gravplass. 3. Hallow kan referere til noe hellig, eks the hallow city of Jerusalem 4. Noe vi ikke har fått vite om enda Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Får å drepe alle gledene til de som ønsker at Harry skal dø,vil jeg bare føye til at Jo selv har sagt at i bok 7 vil Harry endelig kunne slippe fri fra "fangenskapet" hos familien sin the Dursleys. Så det betyr nok at han fint vil overleve bok 7 også 7559424[/snapback] At han slipper fri fra "fangenskapet" betyr vel ikke nødvendigvis at han overlever? Mange måter å slippe fri på. Men etter bok 7 vil Harry uansett fylle 18 år, og da er han vel fri til å gjøre hva han vil. Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Merker at en del av meg virkelig håper at hun tar livet av Harry. Det ville gått imot alt som er logisk i en barnebok (og dermed kan ingen noen gang mer kalle Harry Potter barnebøker), dessuten ville det satt en stopper for de som hardnakket mener at det aldri kommer til å skje at hun tør.For det er jo spørsmålet. Selvsagt kan hun. Men tør hun? 7557813[/snapback] I det siste har ikke Potter vært særlig barnebokaktige uansett. håper Harry dør, er lei av ham, desutten gjør det at Rowling klarer å ikke skrive en nummer 8. 7558583[/snapback] Harry Potter var alltid ment å være en serie på 7 bøker. Der skal det stoppe. Når den første boka ble gitt ut i 1997 så var det siste kapitelet i bok 7 allerede skrevet. Mens allt imellom var planlagt men ikke skrevet. Nettopp derfor må Harry dø. Hvis ikke vil mas fra fans og sånt friste henne til å skrive mer. At han dør er nesten eneste måte å avslutte serien på. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Blir dette den siste boka? Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Blir dette den siste boka? 7560167[/snapback] Ja Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Blir dette den siste boka? 7560167[/snapback] Ja 7560926[/snapback] Men samtidig litt bra at hun avslutter det før det blir Hotel Cæsar i bokform (selv om det skal mye til) Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Får å drepe alle gledene til de som ønsker at Harry skal dø,vil jeg bare føye til at Jo selv har sagt at i bok 7 vil Harry endelig kunne slippe fri fra "fangenskapet" hos familien sin the Dursleys. Så det betyr nok at han fint vil overleve bok 7 også 7559424[/snapback] At han slipper fri fra "fangenskapet" betyr vel ikke nødvendigvis at han overlever? Mange måter å slippe fri på. Men etter bok 7 vil Harry uansett fylle 18 år, og da er han vel fri til å gjøre hva han vil. 7559875[/snapback] Uhm, nei, han er fri alt nå. I HBP stod det at i trollmannsverdenen er myndighetsalderen 17, og at han blir kastet ut fra Durslyene den dagen han blir myndig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg