Gå til innhold

Brightness i spilll.. trenger hjelp

Anbefalte innlegg

Jeg ha lagt merke til at spillene mine generelt er svært mørke. Jeg så noen screenshots av et spill på internett, og de bildene var mye lysere enn mitt i samme spill på samme sted. Jeg har selvfølgelig prøvd å stille opp brightness på sekjermen, men det blir bare kunstig og ekkelt.

Hvordan fikser jeg dette?

takk for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har samme problem med Radeon 8500 kortet mitt. Selv om jeg stiller brightnessen i ATI kontrollpanelet, så justerer spillet tilbake til mørkt igjen, og spillets innebygde brightness instillinger funker ikke. Utrolig irriterende. (spesielt CS - når brettet loader, stilles brightnessen tilbake til vanlig.)

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-21 23:05, skrev GeeZuZz:

Jeg har samme problem med Radeon 8500 kortet mitt. Selv om jeg stiller brightnessen i ATI kontrollpanelet, så justerer spillet tilbake til mørkt igjen, og spillets innebygde brightness instillinger funker ikke. Utrolig irriterende. (spesielt CS - når brettet loader, stilles brightnessen tilbake til vanlig.)

HVis du bruker Rage3D Tweak så kan du stille opp gamma, brightness osv med alt+c osv... Veldig kjekt da driverne til ati er noe pussige her..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...