CrackaBoi Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg ha lagt merke til at spillene mine generelt er svært mørke. Jeg så noen screenshots av et spill på internett, og de bildene var mye lysere enn mitt i samme spill på samme sted. Jeg har selvfølgelig prøvd å stille opp brightness på sekjermen, men det blir bare kunstig og ekkelt. Hvordan fikser jeg dette? takk for hjelp Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Gammakorreksjon i driverene til kortet ditt eller i spillet. Husk å still inn kontrast og lysstyrke noenlunde korrekt, og unngå uheldig lyssetting i rommet du sitter i (direkte lys mot skjermen er baaad). Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Du kan bruke powerstrip. Programmet har en kjekk funksjon når det gjelder gamma. Du kan bruke : Ctrl+Alt+ "-" lysere Ctrl+Alt+ "+" mørkere Lenke til kommentar
letmein Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 åssen spill er det du spiller? i for eksempel quake kan du stille gammaen.. r_gamma, denne står vel vanligvis på 1, sett den til fx 1.5 Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Jeg har samme problem med Radeon 8500 kortet mitt. Selv om jeg stiller brightnessen i ATI kontrollpanelet, så justerer spillet tilbake til mørkt igjen, og spillets innebygde brightness instillinger funker ikke. Utrolig irriterende. (spesielt CS - når brettet loader, stilles brightnessen tilbake til vanlig.) Lenke til kommentar
ygo Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-21 23:05, skrev GeeZuZz:Jeg har samme problem med Radeon 8500 kortet mitt. Selv om jeg stiller brightnessen i ATI kontrollpanelet, så justerer spillet tilbake til mørkt igjen, og spillets innebygde brightness instillinger funker ikke. Utrolig irriterende. (spesielt CS - når brettet loader, stilles brightnessen tilbake til vanlig.) HVis du bruker Rage3D Tweak så kan du stille opp gamma, brightness osv med alt+c osv... Veldig kjekt da driverne til ati er noe pussige her.. Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Takk for tipsene folkens. Powerstrip funker bra, men jeg har fortsatt probelemet med at gammasettingen blir resatt hele tiden. det er Tom Clancy Raven Shield det er snakk om. RÅTT spill forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå