Pysj Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Et fransk designfirma har skapt tre mobiltelefoner som aldri går tom for energi. Les mer Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 hehe, så ikke så verst ut det der, men jeg er skeptisk til hvor bra dem funker egentlig. 1. Hva hvis det ikke er sol? 2. Hvor lenge holder den ut i lommen når den er lukket? 3. Hvis den treningsglade mobilbrukeren ikke er i bevegelse, hva skjer da? Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 hehe, så ikke så verst ut det der, men jeg er skeptisk til hvor bra dem funker egentlig. 1. Hva hvis det ikke er sol? 2. Hvor lenge holder den ut i lommen når den er lukket? 3. Hvis den treningsglade mobilbrukeren ikke er i bevegelse, hva skjer da? 7550026[/snapback] Poenget er vel ikke at de ikke må lades, men at de lades uten en kontakt. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 holder meg heller til gode gamle kontakt-laderen da:p ville blitt stress å springe tur i nabolaget hver gang jeg måtte lade mobilen Lenke til kommentar
Bibben Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Kunne minne litt om noen av de merkelige modellene Siemens kom med for 2-3 år siden. Disse ble dessverre aldri solgt i Norge. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 ville blitt stress å springe tur i nabolaget hver gang jeg måtte lade mobilenDet har lenge vært snakk om batterier som lades av bevegelse, og det er da ikke snakk om mer bevegelse enn at noen går over samme gulv som mobilen ligger på. Tanken er en liten fjer, og ved feks bussreiser, en tur ned etter posten eller en flytur vil dette batteriet lades betraktlig. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Likte spesielt den som ble drevet av kinetisk energi. Bare å ta en joggetur med den og den er klar for lange samtaler Eller riste den som en milkshake like før du skal ringe, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg