3000 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) har endelig fått jule perm så nå skal det "games" blant annent:P spiller en god del halo 2 og GOW så vist noen er ganske aktive i disse, legg meg gjerne til.. prater ikke så j*vla mye på mikken men kult å spille med norske, utveksle litt strategier.. i stede for å høre på masete amerikanske små unger:P Gamertag: stoony360 Endret 21. desember 2006 av 3000 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Kjøpte meg GoW på tirsdagen, så you bet Gamertag i sigg.. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Skal vell spille en del PC vertfall. CoD 2 BF 2 sikkert mere.... Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) I mitt tilfelle er det spaceworld som bestemmer... *mumlestyggeord* Endret 21. desember 2006 av Dark_Nemesis Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Blir en del Xbox 360 spilling. Test Drive Unlimited, Dead Or Alive 4, Gears of War.. kanskje litt Tony Hawk også. Gamertag: Joppis Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har tenkt til og kjøpe meg Xbox live etter jul (hvis jeg ikke får det til jul da). Spiller for det meste R6 Vegas Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har "spart" på Zelda, og ikke kommet ut av fjerde tempel en gang, så jeg har mye bra i vente der. Skal bruke lang tid gjennom det, og kose meg. Dessuten har jeg heller ikke spilt Red Steel helt ferdig enda, og Call of Duty 3 på Xbox 360 er enda ikke ferdig på veteran. Dessuten har jo patchen kommet (?). Lenke til kommentar
hemi-cuda Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Dere må sorry at jeg ikke er helt med men hva er egentlig GOW? Er jeg helt ut som ikke hvet hva det er Men ja skal vel spille masse i ferien Lenke til kommentar
freke Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Gimp On Water. Eller Gears Of War. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har med meg DSL'en nordpå i jula, så hvis jeg får litt ledig tid mellom alt det sosiale, så blir det nok endel Elite Beat Agents, Advanced Wars DS og Mario Kart DS på meg (samt litt Brain Training innimellom). Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Reiser på jobb i morgen kveld, så det blir ikke spilling før på nyåret for meg Men håper på nytt content til jeg kommer hjem! Knus noen skaller for meg imens. Lenke til kommentar
NicNac Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Skal prøve meg på Medieval: Total War i jula. Er rimelig utålmodig så det ender vel bare med prøven Lenke til kommentar
Zic0 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Skal nok starte på R6 Vegas og Dead Rising til x360 også må jeg få runna cod3, saints row og NFS Carbon... er rundt slutten på alle, men tingene blir for vanskelige på det punktet. Spessielt Saints Row Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Ja, blir nok en del 360-spilling. Har bare PES6 nå da, men blir nok både GoW og NHL 07 på jule kvelden, skal du se Og 360 LAN i romjulen også kanskje, med prosjektorer og bl.a. GoW Kommer nok til å spille lit BF2 på PC også. Kan man forresten spille Halo 1 og 2 på live på 360? Endret 21. desember 2006 av MagnusW Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 skal bare spille Chrono Trigger jeg, og GH2/Wii på gaming kveldene hos kompiser ^^ Lenke til kommentar
anolop Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Spilling er jo en sentral del av jula. Fikk nettopp Need for Speed Most Wanted i dag, så i kveld og framover, blir det nok det! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Fikk meg zelda i dag, synd at jeg får så mye besøk i jula, så det blir nok desverre alt for lite tid til zelda og alt for mye tid til Wii Sports. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 I morra ramler nok RGB-kabelen til Wii i postakassa sammen med trådløst headsett til 360`en. Har stor tru på at det blir mye Wii spilling igjennom friuka mi ihvertfall Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg har ferie fram til 2. januar, så det blir nok en del spilling. Dessverre har 360'n dratt på ferie til tyskland, noe som er litt kjipt. Jeg får nøye meg med PC og Wii. Jeg har Zelda til Wii, og har akkurat kjøpt meg Dark Messiah. Så det blir nok helst de to spilla det kommer til å gå i, med litt Guitar Hero 2 og Trackmania Nations innimellom. Kanskje ligger det noe spill under treet også Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Ferie?! Har folk ferie?! Folk som jobber I DHL med flyfrakt er nok ukjent med det ordet:p Nei dere får kose dere når dere kan:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå