Gå til innhold

noen som skal spille masse i ferien:D?

3000

Anbefalte innlegg

har endelig fått jule perm så nå skal det "games" blant annent:P spiller en god del halo 2 og GOW så vist noen er ganske aktive i disse, legg meg gjerne til.. prater ikke så j*vla mye på mikken men kult å spille med norske, utveksle litt strategier.. i stede for å høre på masete amerikanske små unger:P

Gamertag: stoony360

Endret av 3000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har "spart" på Zelda, og ikke kommet ut av fjerde tempel en gang, så jeg har mye bra i vente der. Skal bruke lang tid gjennom det, og kose meg. :)

Dessuten har jeg heller ikke spilt Red Steel helt ferdig enda, og Call of Duty 3 på Xbox 360 er enda ikke ferdig på veteran. Dessuten har jo patchen kommet (?).

Lenke til kommentar

Ja, blir nok en del 360-spilling. Har bare PES6 nå da, men blir nok både GoW og NHL 07 på jule kvelden, skal du se ;) Og 360 LAN i romjulen også kanskje, med prosjektorer og bl.a. GoW

Kommer nok til å spille lit BF2 på PC også.

Kan man forresten spille Halo 1 og 2 på live på 360?

Endret av MagnusW
Lenke til kommentar

Jeg har ferie fram til 2. januar, så det blir nok en del spilling. Dessverre har 360'n dratt på ferie til tyskland, noe som er litt kjipt. Jeg får nøye meg med PC og Wii. Jeg har Zelda til Wii, og har akkurat kjøpt meg Dark Messiah. Så det blir nok helst de to spilla det kommer til å gå i, med litt Guitar Hero 2 og Trackmania Nations innimellom. Kanskje ligger det noe spill under treet også;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...