gfak Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hei fikk min nye pumpe i posten i dag Aquabee UP 1000. Men når jeg skal teste den står den bare der og går og går, kommer ikke noe vann :sad:. Har ikke latt den stå noe leng og gå skal jeg prøve det eller? Kan den ikke brenne opp da? Det er ikke noen hemmelig knapp på den eller no sånt? Takk for svarene :smile: Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 NB! Det er SVÆRT viktig at hele pumpehuset er nedsenket i vann! Impelleren i pumpa eier praktisk talt evne til å suge til seg vann fra f.eks en tank som står lavere pumpa! Sleng hele pumpa i en bøtte du, og se hva som skjer da! Om det fortsatt ikke kommer vann ut av pumpa, så er det en feil på denne. Lenke til kommentar
gfak Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Tusen Takk funker nå Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hehe, ble du våt? Erfaringsmessig pumpes det ganske godt med vann, med pumpa i "fritt fløde"! Godt å høre at den funka da! Lenke til kommentar
gfak Skrevet 21. november 2002 Forfatter Del Skrevet 21. november 2002 Ja jeg ble litt våt, men det var bare greit Lenke til kommentar
xthal Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 hhe.. husker da jeg testet min up1000, ble ufrivillig vask av badet da Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Hehe - jeg testet min Aquabee 500 i vasken på kjøkkenet jeg. :0 Jadda... Ikkeno å si på trykket ihvertfall! Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 hehe, gruer meg til å teste min når jeg får den Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Da begynner det å bli småskummelt, når nerder gruer seg til å teste pumpa i vannkjølingssettet, hehe. :razz: Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Ordet nerd var vel ikke tiltenkt meg vel? isåfall foretrekker jeg "deltids-nerd" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå