arlion Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 gamezone har nå fått inn ytterst få komponent kabler til nintendo Wii, så løp å kjøp! tok meg 10 sekunder å bestille min hehe, antall på lager oppdateres med en gang, så det som står der er det de har. www.gamezone.no Lenke til kommentar
Lokiboki Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) gamezone har nå fått inn ytterst få komponent kabler til nintendo Wii, så løp å kjøp! tok meg 10 sekunder å bestille min hehe, antall på lager oppdateres med en gang, så det som står der er det de har. www.gamezone.no 7549638[/snapback] Jeg fikk meg et eksemplar av komponent kabelen på gamezone -butikken i Kr.sand i dag! Blir helt nydelig bilde nå Endret 21. desember 2006 av Lokiboki Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Takk for at du sa ifra! Fikk den siste fra gamezone.no nå Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Takk for at du sa ifra! Fikk den siste fra gamezone.no nå 7549712[/snapback] Typisk Ingen andre butikker som har fått denne kabelen da? Oslo-området Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Uff, rakk heller ikke å bestille. Jaja, burde vel være i de fleste butikker om ikke så lenge. Kan ikke vente til å bytte til 480p oppløsning. Lenke til kommentar
Smack332 Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg bestilte min her: http://www.videogamesplus.com/ Ca. kr 400,- inkl frakt. Har bestilt fra dem en gang før, og da kom varene på under en uke, rett i postkassa. De satt en privatperson som avsender, og merket pakken med "gift" så jeg slapp toll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå