astradoz Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg får bare no signal og knappen blinker oransje. Har sjekka: at alle kabler er kobla til, sjekka pci-e sporet, resetta bios. er det forskjell på å ta ut batteriet og flytte jumper? jeg flytta bare jumperen. oppsett: Asus p5b (lest at mange asus hk er sånn), E6400,1950XTX, 250 gig samsung, corsair TwinX 1024 ddr2 noen som kan tenke seg hva dette er? Lenke til kommentar
astradoz Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 noen som kan noe om dette eller? virker dødt her Lenke til kommentar
asle Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 sjekk om ram og cpu sitter som det skal og du husket vel den 4 pins kontakten som sitter rundt cpu en vei du har vel ikke feilplassert mutterskruene under hk på feil plass sånn at dei kortslutter hk Lenke til kommentar
astradoz Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 jeg har kobla på 4 pin og 24 pin på hovedkortet, er ikke noe fler enn de. kabinettet er sånn at det ikke får kontakt på undersiden. Lenke til kommentar
asle Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 men har du sjekket at du har fått skruemutter greiene på rett plass på kabinett det er somregel flere hull til skruene sån at kabinettet passer til flere hk har selv brent et flunkende nytt hk en gang pga en sånn var feilplasert Lenke til kommentar
astradoz Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 jeg testa med sånne mellomleggs skruer. det funka heller ikke. skal prøve å ta det ut og legge det på en eske seinere. Lenke til kommentar
astradoz Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 noen som kan noe mer? må nesten få igang den pcen Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 hei. har du sjekka om jumperne på harddisken er riktig plassert? hvis du har "cable select" så sjekk om kabelen er riktig. har forøvrig samme problemet selv nå. null bilde Lenke til kommentar
astradoz Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 har samsung sata harddisk. tror ikke det er noe jumper der. men skal jo få bilde fordet Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 åja det er s-ata. da skulle det jo virke nesten uansett plassering av kabler. kan du sjekke med en annen strømforsyning? gjerne en sterkere eller nyere en. Lenke til kommentar
astradoz Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 er helt ny hiper 580 da men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå