Propaganda Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 kanskje hu var råstiv på prisen.... Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hadde du lest profilen hans så hadde du sett at han er en ganske så hvass kar, så skal ikke se bort fra at han hadde klart å tatt han. 7550578[/snapback] Det virker som om han er en sværing ja! Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Hore: Jeg skal 1200 kr din gris Mann: Hils på min lille venn høyreehånd! :!: Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Har gjerningsmannen en skytevåpen eller kniv så skal man ikke se bort i fra at databamsen kan bli drept... Nei, for databamsen kniper hånden så hardt igjen at han skaper et trykk så voldsomt at den eventuelle gjerningsmannen faktisk omkommer _på stedet_. Dette er det kun 2 i hele verden som klarer, men databamsen er heldigvis en av de, Thank God! Endret 21. desember 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Oi, leste litt av den nå.. Så han kunne faktisk ha ''slette av han haue'' som vi sier her i nord? Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Denne tråden har nok utviklet seg nøyaktig slik Databamse hadde forventet.. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 kunne jo ikke gått i en bedre retning Lenke til kommentar
Fastar Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har gjerningsmannen en skytevåpen eller kniv så skal man ikke se bort i fra at databamsen kan bli drept... Nei, for databamsen kniper hånden så hardt igjen at han skaper et trykk så voldsomt at den eventuelle gjerningsmannen faktisk omkommer _på stedet_. Dette er det kun 2 i hele verden som klarer, men databamsen er heldigvis en av de, Thank God! 7550990[/snapback] Hahaha... den var bra.. kanskje databamsen er clark kent og har på seg sosse briller? :!: Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Har faktisk hørt at han er en fjern slektning av Chuck Norris.. Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 det er jo bare dumt! lizzom, han bryr seg jo, han kan jo gjøre hva han vil, jeg bryr meg mer om uteliggerne, tiggerne og alle de andre som må lsove ute i julen... hun var en hore, hun valgte det jævla dårlige livet sitt selv det bryr meg opp i anus at hun dør, det dør jo faktisk folk som fortjener det mye mindre enn henne HVER dag... jeg synes mer synd på Saddam Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Faen er det som skjer her. Trenger ikke være ta Coc no 3 engang for å knuse ei hånd, klarer du CoC no 2 som er på 195lb klarer du å knuse en menneskehånd. Men nå går ikke jeg rundt å knuser hender, grep trening er viktig ved f.eks markløft. Her kan dere se Clay Edgin knuse CoC no 3 Til moderator: Steng tråden, den er fullstendig voldtatt! Med mindre du orker å slette postene. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Jeg vil håndhilse på deg en dag Databamse.. Kanskje du har et fast håndtrykk istedenfor slappe klamme håndtrykk som man får så alt for mange av.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Feilpostet, full av OT, personfokusering og andre irrelevante kommentarer. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg